Olarin Länsiauto menetti tänään asiakkaan!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Isot veloituksetkin vielä ymmärtäisi jos hommat edes tehtäisiin kunnolla. Tuossa muuten käytin isäukon pököttiä Vehon pikahuollossa niin siellä meininki oli että asiakas sopii itse asentajan kanssa että mitä tehdään ja saa seurata homman etenemistä auton vieressä jos haluaa. Ei mitään kiemurtelevia työnjohtajia välissä. Sattui vielä niin että kaveri ei oikeasti tiennyt miten kyseinen osa vaihdetaan uuteen ja sen ihmettelyssä meni yli 1/2 tuntia ylimääräistä aikaa. En minä siitä tietenkään asentajaa haukkunut, mutta vaadin sitten tiskillä hyvitystä ja asia oli ok. Reilu peli molemmin puolin. Toki asian saa hoitaa siististi kraka kaulassa tiskilläkin jos ei halua mennä likaiseen korjaamoon sisälle ja niinhän keskiverto mersumies varmaan haluaakin..
En viitsi enää kertoa mitään julkisesti kokemuksia Olarin ooppelipikahuollosta. Tuolla mentaliteetilla kun asioita hoidetaan niin ei se siinä monta vuotta voi olla. Iso päällikkö saa kyllä postia jos vielä mokaillaan niinkuin tähän asti.

Sitten minä en ainakaan tule ilman kuluttaja asiamiehen suositusta maksamaan yhtään yli 2 tunnin laskua vian etsimisestä ilman todella hyviä perusteluja. Jos vikaa ei saada korjattua niin mun mielestä asiakkaan ei kuulu maksaa pennin latia.
Se ei ole asiakkaan asia maksaa siitä että nämä opettelevat asiakkaan piikkiin vianselvitystä tai eivät viitsi/raaski kouluttaa asentajiaan siihen kunnolla.
9000CS 2,3
Sami
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Sami »

Firges9000 kirjoitti:Olen Eski kateellinen, noiden puolesta joita pompotellaan.
Itse Jaapen kanssa huollamme Saabimme ja haukumme toinen toistamme.
Tosin haukkumiset ovat jääneet hauvojemme hoidettaviksi.
Pahinta hommassamme on, talli maksaa Whitusti-lämpöineen.
Talli??? Mikäs se semmoinen huoltopaikka on? tosimiehet huoltaa parkkipaikalla kesät talvet. :wink: Ei ole kravattimiehiä häiritsemässä ja reklamointitarvetta..

Pääkaupunkiseudun autokorjaamotilanteen surkeuteen kyllätyneenä olen jo monta vuotta suosiolla tehnyt/opetellut kaikki hommat itse. Selkeästi myyjän markkinat korjaamopalveluissa, jos kukaan töissä käyvä nyt edes saa varattua korjaamoon aikaa vieläpä silleen ettei koko päivä muutu liian kompleksiseksi.. Lisäksi harvassa korjaamossa enään viitsitään mitään öljynvaihtoa ja rengastöitä kummempaa tehdäkään. Maaseudulla homma voi olla toisin. Selvä asia ollut jo kauan, että länsiautossa ei vierailla muuten, kuin jos sieltä saa jotain ilmaiseksi (autonäyttelyissä kahvia yms..) Autoa sieltä nyt ei ainakaan osteta..
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Ei nyt ihan putkeen mee asiat tuolla Olarissa.
Kuukausi sitten tilasin Viggeniin uudet jarrulevyt koska niitä ei ollut varastossa kun auto silloin oli huollossa.
Myyjä otti vielä numeron ylös ja minä kysyin että ilmoitetaanhan sitten kun levyt on tullut. No kuukauden päivät vierähti ja tänään kun soitin niin puhelimeen vastannut kaveri sanoi, että levyt tulivat about 3 viikkoa sitten.
Että kiitti vaan sanon minä.. :roll:
Ärsyttävää toimintaa.
t0.2 3-9 baaS
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja t0.2 3-9 baaS »

Kun minä varasin huoltoajan, pyysin samalla hintatietoa etuvalojen pesureista kun kummatkin moottorit ilmeisesti rikki. Ymmärrän kyllä ettei sitä tietoa ehkä ole saatavilla kuin apteekin hyllyltä (hmm, miksi toisaalta ei voisi olla...), mutta se mikä oli taas aika käsittämätöntä on, että kaveri lupasi laittaa sähköpostitse tuon tiedon ennen huoltoa. No, tietoa ei tullut ja autossa on edelleen pesurit rikki...
Puuvene on puuvene, muu vene on muu vene!
900i
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja 900i »

Kukas muuten sen maksaa yleensä jos esim tietokoneesta etsitään vikaa?
Eikai sellasta neekeriä olekkaan joka osaisi saman tien sanoa missä vika on jos auto temppuilee. Sen takia monessa korjamossa vian etsinnälle on oma veloitus.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
Bob
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Bob »

Minulla ei ole kyllä valittamista palvelusta :D .
t0.2 3-9 baaS
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja t0.2 3-9 baaS »

Ei minullakaan ennen tätä ole ollut juurikaan valittamista...

Jos hyvin käy niin auto vaihtuu ensi torstaina, saavat sitten jatkaa vääntämistä liikkeiden kesken tätä asiaa!
Puuvene on puuvene, muu vene on muu vene!
Vastaa Viestiin