


eli 16v kansi on menossa loppu viikosta kansisepälle portattavaksi, alakerta on rempattu uusilla osilla ja cooleri on haun päällä, APC-boksi päätyy seuraavaksi työn alle yhdessä megasquirtin kanssa (kuinkahan k-jetin b-pumppu toimii megaruutan yhteydes?)...
ainoa ongelma on turbo, mikä turboksi? t8:n alkuperäinen rusetti on pois suljettu vaihtoehto, tekeekö t16:n alkuperäisellä mitsun turbolla mitään? aikomuksena olisi repiä noin 250 hevosen tehot irti

työmaata on jäljellä ihan riittävästi vielä kun tarvis vaihtaa t8 akselistot i16 vastaaviin että sais jäähdytetyt levyt eteen ja käppärin takapyöriin + samalla madallusjouset sun muiden puslien ja nivelien uusiminen... onko akseliston vaihdossa jotain jippoja joita olisi hyvä tietää etukäteen?