Mietin tässä, että rupeisko kunnostamaan vanhaa, vai olisko uusi järkevämpi ratkaisu. Mielipiteitä?
Haussa olisi n. 200-230 hv huiput, hurjat väännöt ala/keskialueella ja kevyehkö spoolaus.
Mikä turbo passaisi tällaiseen?
Mitkä turbot yleensä sopii suoraan alkuperäisen tilalle og900:ssa?
Vai kannattaisko alkaa vakioahtimen kunnostamiseen? Muutoksia siihen?
t.Koo
og900:n tuunaus / turbo - korjaus vaiko uusi
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23
og900:n tuunaus / turbo - korjaus vaiko uusi
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
Re: og900:n tuunaus / turbo - korjaus vaiko uusi
Oiva resepti laatikon rikkomiseenTurbonaattori kirjoitti:hurjat väännöt ala/keskialueella ja kevyehkö spoolaus.

Se garretin t03 kannattaa heittää kauas pois ja tilalle jotain sopivaa mitsua,
vaikkapa td04HL-16t
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23
Re: og900:n tuunaus / turbo - korjaus vaiko uusi
lukijoita on paljon, kommentoijia vähemmän 
linkkejä aiempiin keskusteluihin?
tarttee vissiin mennä kuitenkin opiskelemaan garretin sivuille kun on päässy unohtumaan noi asiat että milkä nyt vaikutti ja mihin..

linkkejä aiempiin keskusteluihin?
tarttee vissiin mennä kuitenkin opiskelemaan garretin sivuille kun on päässy unohtumaan noi asiat että milkä nyt vaikutti ja mihin..

900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
Re: og900:n tuunaus / turbo - korjaus vaiko uusi
Eiköhän niitä aiempia keskusteluja löydy yllin kyllin (haku), vähän loppuun puitu asia jo.Turbonaattori kirjoitti:lukijoita on paljon, kommentoijia vähemmän
linkkejä aiempiin keskusteluihin?
hakuun: "turbo AND mitsu* AND garr*" nyt ensi alkuun

-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23