

Whuiittu teidä saivartelunne



selvästä asiasta väännetään sivukaupalla sitä itteään.
Ei se autosta johdu, vaan niistä keinokuiduista niissä penkeissä ja vaatetuksesta.Jorppe kirjoitti:Jännä homma muuten nuo sähköiskut. Mulla räppäsee aina tonnarista noustessa kynsilleEn oo muitten autojen kanssa moista hoksinut....
9000CD23T kirjoitti:Ei se autosta johdu, vaan niistä keinokuiduista niissä penkeissä ja vaatetuksesta.Jorppe kirjoitti:Jännä homma muuten nuo sähköiskut. Mulla räppäsee aina tonnarista noustessa kynsilleEn oo muitten autojen kanssa moista hoksinut....
( pst...kun istuu alasti nahka jakkaroilla niin ei räpsi kynsille, tosin en ole
kokeillut ja kun ei ole noita nahkajakkaroitakaan )
Pese penkit. Muistan että Bosse Bildoktorn kertoi jokus asiasta, mutten muista MILLÄ se pesi..AnttiR kirjoitti:Mikä avuksi ,kun AINA saa tällin, kun nousee autosta.Vuodenajan muuttuuminen eikä vaatetuksen muuttumanen auta. Muilla autoilla ajaessa ei ole ko ongelmaa. Verhoilu on 9000:n alkuperäinen.
Aikoinaan oli myytävänä ns .maadoitushihnoja auton alle ,mutta ne taisi auttaa vain valmistajan ja myyjän taloutta. Onko muilla tontun omistajilla samoja ongelmia??? Autolla on kiva ajaa , mutta viimeistään silloin ,kun tankki on tyhjä ,on sieltä noustava. Ja silloin taas kipinöi , AUTS
Aika PRO-meininkiä. Tuohon kyllä tarvitaan nyt CADipiirrokset ja diagrammit sekä vaihe vaiheelta kuvatrekku kirjoitti:Tämä on toiminut hyvin jo vuosia: hommasin niklatun kupuniitin, juotin ohuen kuparijohdon siihen, porasin pienen reiän ovikahvassa olevaan kumituttiin joka peittää kahvan kiinnitysreikää, työnsin niitin rungon reikään, laitoin johdon toisen pään kahvan kiinnitysruuvin kannan alle. Nyt kun painaa peukalon ensin niitin päälle ja vasta sitten nousee ylös penkistä, ei kipunoista ole tietoakaan. On helppo käyttää ja näyttää tosi siistiltä.
Kannattaa kokeilla myös toisen tehtaan renkailla.Mimmi kirjoitti:Kannattaa muuten kokeilla toisia kenkiä.