arvi kirjoitti:koira söi mun puhelimen.. taas!!!
nyt se on syöny multa 3 samsungia ja yhden oman ja yhden kaverilta lainassa olleen nokialaisen
koira pitää kouluttaa... mein tytöstä ois tullu rukkaset jos se ois tuhonnu mitään.
Ei se enää kovin kaukana oo että ajelen ens talvena itäsiperianlaikasta tehty karvalakki päässä
nooh.... kaippa tuo Nadja vielä joku päivä oppii että puhelinta ei oo tarkotettu syötäväksi...
Tuota.. jos ongelma ei helpota ja lemmikistäkään et raaskisi luopua, niin eikun kaveripiiristä keräten rikkonaiset/vanhat kännykät ja terästäen ne sisältä vaikkapa pippurilla(varmista eläinlääkäriltä että ei ole vaarallista, poista myös akut), luulisi oppivan muutaman kerran jälkeen..
Minäpä aikoinaan ajelin jo autokoulussa kolarin...
Koirakin on syönyt - tai oikeastaan silpunnut - kaikenlaista. Appiukon videokameran, hel*etin kalliin PC:n lentosimulaattori-joystickin, kymmenkunta cd-levyä, kenkiä ja vaatteita ml. minun yo-lakin, pari laatikkoa kissanhiekkaa sekä säkin kukkamultaa olohuoneessa, WC:n roskiksen sisällön kerran viikossa (aina kun unohtuu piilottaa), joitakin kurssikirjoja, ruotsin sanakirjan, tyynyjä jne. Kaikin puolin normaali koira siis
Ässä kirjoitti:Minäpä aikoinaan ajelin jo autokoulussa kolarin...
Koirakin on syönyt - tai oikeastaan silpunnut - kaikenlaista. Appiukon videokameran, hel*etin kalliin PC:n lentosimulaattori-joystickin, kymmenkunta cd-levyä, kenkiä ja vaatteita ml. minun yo-lakin, pari laatikkoa kissanhiekkaa sekä säkin kukkamultaa olohuoneessa, WC:n roskiksen sisällön kerran viikossa (aina kun unohtuu piilottaa), joitakin kurssikirjoja, ruotsin sanakirjan, tyynyjä jne. Kaikin puolin normaali koira siis
no oho... ei tuo kyllä tervettä ole isäpuoli ois jo tuostahyvästä nylkeny nanan... tai itseasiassa jo ensimmäisen tuhon kohalla
Eläimestä jää lämmin muisto, kun siitä tekee rukkaset. Luomua parhaimmillaan.
Ennen herneiden nasaalikäyttöä, olen aina kannattanut sopivan lemmikkieläimen pitämistä myös kaupunkiasunnoissa. Se nimittäin parantaa elämänlaatua. Sopimaton lemmikki sen sijaan huonontaa myös naapurisuhteita.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius