Sopivaan aikaan kyllä hommasit pirssin, meinaan kyllä tuo Turbo-Satku pääsee parhaiten oikeuksiinsa, kun on sulat tiet ja kesäkelit
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Kuinkas paha rasti tuohon on laittaa kallistuksenvakaajat? Alusta ei sovi siihen parhaaseen (eli mm. Ellivuoren mutkapätkien ajeluun), Muu auto kyllä toimii hienommin, kuin 20v turbolta osasin odottaa, jarrutkin ovat yllättävän tehokkaat.
Terveisin aamuajelulla ollut.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42 kirjoitti:Kuinkas paha rasti tuohon on laittaa kallistuksenvakaajat? Alusta ei sovi siihen parhaaseen (eli mm. Ellivuoren mutkapätkien ajeluun),
Ei paha, tuon ikäisessä on kaikki kiinnityspaikat valmiina.
Haulla löytyy juttua varsinaisesta asennuksesta.
Vähän jämäkämmät jouset ja iskaritkin auttaa asiaa kummasti.
Onkos autosi sedan vaiko combi? Combeissahan perä haluaa vanhemmiten roikkua aika alhaalla joten tosiaan uudet jouset ja iskarit mahtavat auttaa jo aika paljon.
Suosittelen kallistuksenvakaajia, itselläni oli og-aero ja 900S -90 ja molemmissa taisi olla vakaajat, eivätkä ne siltikään mitään kivirekiä olleet, huojuvat vain vakaajittomia vähemmän.
Eikös turbomalleissa ole valmiiksi jo edessä vakaaja?
Laitapas nyt edes hieman speksejä jakoon meille uteliaille
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero kirjoitti:Onkos autosi sedan vaiko combi?
Haulla löytyy jopa kuvii että sedani näyttäis olevan....
ng900aero kirjoitti:
Suosittelen kallistuksenvakaajia, itselläni oli og-aero ja 900S -90 ja molemmissa taisi olla vakaajat, eivätkä ne siltikään mitään kivirekiä olleet, huojuvat vain vakaajittomia vähemmän.
Eikös turbomalleissa ole valmiiksi jo edessä vakaaja?
16-tappisissa löytyy. Pelkät vakaajat ei kyllä paljoo auta jos muu alusta ei oo kunnossa. Ainakin oma ässä oli järkyttävä kallisteleen ennen iskareiden vaihtoa mutta kallistelee vieläkin enempi ku vanha Ceeni johon vaihdoin madallusjouset ja uudet iskarit ja suurimman osan alustan puslista.
Sais noi uudet jouset vielä paikkaansa niin jokohan sitä kelpais kurvailla...
Laitoin tuonne rekisteriin pari kuvaa, ftp-ohjelma vittuilee.
Mitäs stietoa tuosta vielä kertoisin?
-Väri punainen
-Sisusta vaalea ruskea (contour)
-Sähkölasit ja peilit
-Ohjaustehostin ja keskuslukko
-US Turbot ja kesäkumit
-Pakoputki poikki
-Alpinen kasettiradio (cd-boksin ohjauksella, boksi haussa, kun tykkään retrohifistä)
-Tänään pesty
-Kulkee paremmin kuin '75 Tunturin polkupyörä
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42 kirjoitti:
Tuli tuosta spoileriasiasta mieleeni, että puuttuuko tuosta omastani jokin "alalippa", kun näyttäisi läheltä katsottuna siltä?
Kyllähän se alalippa näkyy puuttuvan.. Itsellä edellisessä satkussa puuttui myös ja se oli ihan pakko sitten siihen hommata.. muuttaa yllättävän paljon keulan ilmettä agressiivisempaan suuntaan.
lefa42 kirjoitti:
Tuli tuosta spoileriasiasta mieleeni, että puuttuuko tuosta omastani jokin "alalippa", kun näyttäisi läheltä katsottuna siltä?
Kyllähän se alalippa näkyy puuttuvan.. Itsellä edellisessä satkussa puuttui myös ja se oli ihan pakko sitten siihen hommata.. muuttaa yllättävän paljon keulan ilmettä agressiivisempaan suuntaan.
Tunnen samoin, nyt sellainen on myös saatava
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
No ei olis pitänyt avata meillä sen turbon konepelliä, mutta en arvannut että siitä NOIN kova turbokuume iskee!
Onnea turboluokkaan siirtymisestä, sanovat saabismin siitä alkavan, mutta kyllä vapareissakin edelleen on saabismeja!
MSaab kirjoitti:No ei olis pitänyt avata meillä sen turbon konepelliä, mutta en arvannut että siitä NOIN kova turbokuume iskee!
Onnea turboluokkaan siirtymisestä, sanovat saabismin siitä alkavan, mutta kyllä vapareissakin edelleen on saabismeja!
toivottelee Huittisten varaosapankki
Kyllä se Saabismi siitä parhaasta Saabista alkoi, eli 99:stä yhdellä kaasarilla ja 4v lootalla, mutta tämä kokemus tuntuu vahvistavan, jos nyt vaan auto kestää "huviajelua".
Löytyykös melkein naapurissa asuvalta Saabistilta etuspoilerin puuttuvaa alaosaa ylimääräisenä?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI