sitten ois vielä se kytkin sarjan vaihto edessä vielä ku ei saa pakkia ja muitakaan vaihteita paikalla päälle,ajon aikana toimii hyvin kaikki vaihteet vaijjeri uusittu (ei vaikutusta),eli asetelma taitaa ola rikki? kysäsin ad korjaamolta kytkin sarja 200e ja työ 270e autolla ajettu vasta 140tkm onko tällänen mahdollista et näissä kilometreissä mennee kytkin? vaiko saab vaan kestääkö lompsa enää
Kytkin uusiksi vaan, ja ihan kohtuuhintainen tuo korjauskin, sekä kytkinpaketti.
Lompakon kestoon en osaa ottaa kantaa, ainakin itselläni tuntuvat menevän kaikki rahat Saabeihin
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
niin tuntuu menevän mutta en silti raski luopu jostain italiaano vehkeest oisin jo luopunu;tuntuu ku ostaa saabin nii siit ei pysty luopumaan outo jutu liekö sillä jotaki perää siihen et saabismi on sairaus mitä mieltä muut on
saabi 2.0 kirjoitti:niin tuntuu menevän mutta en silti raski luopu jostain italiaano vehkeest oisin jo luopunu;tuntuu ku ostaa saabin nii siit ei pysty luopumaan outo jutu liekö sillä jotaki perää siihen et saabismi on sairaus mitä mieltä muut on
En ole muu mutta jos kikotin toimii hyvin ja uskollisesti muilta osin niin kait siihen nyt malttaa 600e kytkimen ostaa?
Taisin maksaa itse 350e kytkimenvaihtotyöstä jo konkkaan menneen pilipalikorjaamon hanttapuleille, eli tuo sinun hintasi lienee ihan ok?
Ainakaan Sachsin kytkinpaketissa ei tullut laakeria mukana, eli se pitää tilata erikseen.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
aijaa edellisen autoon vaihdettiiin sassi merkkinen ainakin siinä oli mut kait niil siellä on jotain paine laakereita luulisin ainakin?ja on kait niinllä muita merkkejäkin yleensä sarja sisältää laakerin satelman ja evyn.
saabi 2.0 kirjoitti:saivatko ne sen samana päivänä vaiko joutuiko auto olemaan pidempään huollossa kauanko tilauksessa meni aikaa?
No ota nyt noiden lähikorjaamon (onneksi jo lopetetun) deekujen toiminnasta selvää, rahoja piti lykätä kaiken aikaa etukäteen ja homman valmistuminen viivästyi koko ajan "yllättäen"
Olisikohan reilun viikon maannut auto siellä, ja sitten kun puheluihin ei vastattu niin kävin paikan päällä, ja olivat juuri raottamassa lootaa koneesta
Kunnon korjaamotoimintaa, kaverit aina turkasen kovassa rapulassa
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
peinu kirjoitti:Tokalla kerralla se on helpompaa Kaikki ei ole tollasia ökyrikkaita Tuusulan linnassa asuvia bemariporhoja
Siivoa suusi!
Persaukisia ja velkataakallisia puolivalmiin itsetehdyn hörskämörskän ja wanhan romun penarin haltijoita korkeintaan.
Siis oikeasti 200e ei ole paha hinta uudesta kytkinpaketista, kalliimmaksi tulee jos kytkimen joutuu tempaisemaan uudestaan auki esim. viallisen levyn tai kieron tai väsyneen asetelman vuoksi.
Piheyttäni ostin og-satkuun käytetyn kytkimen ja kestihän se melkein kuukauden kunnes levystä lähti pari jousta karkuteille
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
peinu kirjoitti:Tokalla kerralla se on helpompaa Kaikki ei ole tollasia ökyrikkaita Tuusulan linnassa asuvia bemariporhoja
Siivoa suusi!
Persaukisia ja velkataakallisia puolivalmiin itsetehdyn hörskämörskän ja wanhan romun penarin haltijoita korkeintaan.
Siis oikeasti 200e ei ole paha hinta uudesta kytkinpaketista, kalliimmaksi tulee jos kytkimen joutuu tempaisemaan uudestaan auki esim. viallisen levyn tai kieron tai väsyneen asetelman vuoksi.
Piheyttäni ostin og-satkuun käytetyn kytkimen ja kestihän se melkein kuukauden kunnes levystä lähti pari jousta karkuteille
No niin kattokaas ketkä puhuu . Molemmilla sigussa enempi "autoja" kun joillain elämänsä aikana
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....