Ulkomitoiltaan noissahan ei juurikaan eroa ole, mutta sisältä ero oli huikea.
Ilmeisesti ss:än turvavarusteet vievät niin paljon enemmän tilaa, että verottaa nuinkin paljon matkustamon tiloista.
Onko muilla samoja kokemuksia?

Puhutko nyt varmasti 9-3ss mallista?. Meinaan 195cm kuskilla ei juuri ole asiaa ko tuotteen rattiin. Vanhaan 9-3 sopii mainiosti. Tuli koeistuttua tuote pari kk sitten. Osto päätös seuraavan auton suhteen tuli heti-> se on 9-5Frostgrey kirjoitti:Itse taas yllätyin kuskin tiloista 9-3:ssa ,yli 190cm pitkä mahtuu melkein yhtä hyvin kuin 9-5:kiin, takatiloissa on mielestäni suurin ero 9-5:n hyväksi
Kyllä kyllä!Psychocowboy kirjoitti:Puhutko nyt varmasti 9-3ss mallista?. Meinaan 195cm kuskilla ei juuri ole asiaa ko tuotteen rattiin. Vanhaan 9-3 sopii mainiosti. Tuli koeistuttua tuote pari kk sitten. Osto päätös seuraavan auton suhteen tuli heti-> se on 9-5Frostgrey kirjoitti:Itse taas yllätyin kuskin tiloista 9-3:ssa ,yli 190cm pitkä mahtuu melkein yhtä hyvin kuin 9-5:kiin, takatiloissa on mielestäni suurin ero 9-5:n hyväksi![]()
No joo mä olen matalajalkainen malliFrostgrey kirjoitti:
Kyllä kyllä!tullut sekä SS ja SC koeajettua ja tosiaan ei itsellä(n.195cm) moitetta kuskin tiloista
Kyllä taas mielestäni vanhempi 9-3:n on ahtaampi. SS/SC:n penkki on kyllä aika onneton reisitukien kohalla, penkki on niin pirun lyhkänen istuinosaltaan
Mielestäni etenkin 9-5:n penkin sai kyllä älyttömän taakse, kun purin kojelautaa ja keskikonsolia niin en vaivautunut irrottamaan etupenkkiä kun mahtui häärimään siinä muutenkin, ja kuskin jalkatilassa tuli vietettyä kippurassa useampi tunti ACC:n pömpeliä purkaessa.Psychocowboy kirjoitti: No joo mä olen matalajalkainen mallieli pitkä ruoto. Mutta oikeasti ei mitään saumaa kunnon ajoasentoon kun kuuppa oli katossa. Duunikaverin Leoniinkin mahtui paremmin
. 9-5 oli kuin olohuoneen sohva
Jep, noissahan on yleensä ollut kuninkaalliset jalkatilat mutta se meikäläisen ongelma eli korkealla keikkuva iso pää osuu aina joka paikkaanng900aero kirjoitti: Pitää laittaa sut koeajolle tolla mun vanhalla penarilla, siinä penkki rullautuu melkein takaloosteriin asti
Aivan sisätilat pienenevät kun autoon tulee turvavarusteita ja paksumpaa pilaria yms.mek kirjoitti:Jotenkin nämä kaikki nykyiset autot ovat turvonneet sisäänpäin, liekö turvavarusteiden takia. Olen monellekin automyyjälle sanonut, että ottavat mukaan viisi isoa miestä ja mittanauhan ja etsivät jostakin vanhan Saab 99:n. Akseliväli 247, kokonaispituus 435. Sisään sopii viisi isoa miestä nikottelematta ja viihtyy pitemmänkin matkan. Nykyisen 9-3 SS:n akseliväli ja kokonaispituus ovat parikymmentä senttiä suuremmat, mutta sisätilat ahtaammat, eikä tilanne ole yhtään parempi muidenkaan merkkien suhteen.
Taitaa kaverilla olla S kokoa paita ja xxxl housut jos noin on....tai helvetin isot *****t kun tuohon rakoon mahduTasapaino akseli kirjoitti:OT:Oisko joukossa Kainuulaista kairankulkijakansan sukujuurta olevia kuin noi persjalkasia kavereita noilla mitoilla..elikä suunniteltu kulkemaan pitkospuita.. lyhyet jalat ja pitkät kädet pysyy paremmin tasapainossa.Minä en mahdu og9-3ratin taakse muuten kuin pientä kipua tuntien sääriluut kiinn kojetaulussa ja polvet kiinni ratissa..mittaa vain 191cm.