Kysely - ryyppäätkö tänään.
Enpä ole ehtinyt. Kuskina ollut koko viikonlopun, kaverin M5:lla
Tosi "kivaa" eilenkin, autossa kuskin lisäksi muutama about 15-16-vuotias pikkumimmi ja saman verran kännisiä kavereita ja kaikki huutavat "lisää volyymiä, näytä nyt vähän miten bemu kulkee" jne jne. Onneksi olen ohittanut sen vaiheen jossa ollaan alttiita yllytykselle 

Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
-
- "Hölösuu"
En taatusti ota mitään vähään aikaan. Olin Latviassa Riikassa katsomassa lätkän MM:ää asiakkaideni kanssa ja ryypättiin neljä päivää (to, pe, la, su) ja olo oli sen mukainen
Lensin eilen Riikasta Kööpenhaminaan parin päivän työkokoukseen, enkä taatusti koske yhteenkään olutpulloon (jäykästä viinasta puhumattakaan):oops:
Täytyy kyllä myöntää, että hieman väsyttää kuunnella näitä juttuja, eikä välttämättä johdu siitä, että asia olisi pitkästyttävää...

Täytyy kyllä myöntää, että hieman väsyttää kuunnella näitä juttuja, eikä välttämättä johdu siitä, että asia olisi pitkästyttävää...

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Ruisku"
-
- "Tuplakaasari"
Milli kirjoitti:Kerranki oli täysin selvä vkl. Ja ens vklna saa kyllä jatkoa kun oli niin mahtavan ihanaa herätä molempina päivinä ilman kauheeta rapulaa.
=Turbo Sensonic kirjoitti:En taatusti ota mitään vähään aikaan. Olin Latviassa Riikassa katsomassa lätkän MM:ää asiakkaideni kanssa ja ryypättiin neljä päivää (to, pe, la, su) ja olo oli sen mukainen Lensin eilen Riikasta Kööpenhaminaan parin päivän työkokoukseen, enkä taatusti koske yhteenkään olutpulloon (jäykästä viinasta puhumattakaan)

Muutama olut, ei sen kummempaa..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80