Garret T25 erot

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Garret T25 erot

Viesti Kirjoittaja peinu »

Vakioahdinta olen tässä hankkimassa. Ihmetyttää vaan nuo pitkälohkotontun ja lyhkäsen ja sitten vielä ng900/og9-3 -turbon erot. Onko kellään tietoa, mikä tuo oikea ero on?

Speedpartsilla on hieman eri koodit:

Pitkälohko:
9000 2,3 90-93 GAR T2531

Lyhytlohko:
9000 2,3 och 2,0 94-98 GAR TB2531
900 16V 2,0 94-98 GAR TB2569
9-3 2,0 150/185/200hk 98-02 GAR TB2569

Kuitenkin kun speedpartsin sivuilla puhutaan T25/T28 hybridistä niin se passaakin sitten kaikkiin:
900 94-
9000 90-

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Garret T25 erot

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

peinu kirjoitti:Vakioahdinta olen tässä hankkimassa. Ihmetyttää vaan nuo pitkälohkotontun ja lyhkäsen ja sitten vielä ng900/og9-3 -turbon erot. Onko kellään tietoa, mikä tuo oikea ero on?

Speedpartsilla on hieman eri koodit:

Pitkälohko:
9000 2,3 90-93 GAR T2531

Lyhytlohko:
9000 2,3 och 2,0 94-98 GAR TB2531
900 16V 2,0 94-98 GAR TB2569
9-3 2,0 150/185/200hk 98-02 GAR TB2569

Kuitenkin kun speedpartsin sivuilla puhutaan T25/T28 hybridistä niin se passaakin sitten kaikkiin:
900 94-
9000 90-
Osta se T25/28 ja steg 4 softa siihen, niin ei tarvitse miettiä moisia ongelmia :wink:

Mun tietääkseni kaikissa Trionic 5 NG900/OG9-3:ssa on sama Garrettin T25. Trionic 7:ssa on jo sitten Garrett GT17. Oletko katsonut, löytyisikö tuota ahdinta (T25) SDCC:n laareista?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

No jotain pientä variaatioitahan niissä on. Vähän missä asennossa nuo pesät on toistensa suhteen ja saattaapi olla eri kokoiset tai eri kohdassa vesi- ja öljyrööritkin. Noista pikkudetaljeista tarttis tietoa, ettei tartte lähtee sitten hankkimaan koko letkusarjaa väärän turbon ansiosta.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

eikös ng:ssä ainakin ollu tuo intaken puoli erillaisella kiinnityksellä kuin tontun t25:sessa...

ja jos vakio ahinta vakion tilalle meinaat niin mikset vaan korjauta sitä savuttavaa ahintas?
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Hane_81 kirjoitti:eikös ng:ssä ainakin ollu tuo intaken puoli erillaisella kiinnityksellä kuin tontun t25:sessa...

ja jos vakio ahinta vakion tilalle meinaat niin mikset vaan korjauta sitä savuttavaa ahintas?
Missäs noita korjautetaan ja mitä se kustantaa?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

no jos osaa pultteja aukoa ja lukkosokkia avata niin onnistuu omin avuin helposti tuon turbon korjaaminen...mikäli siis siivet ja akseli kunnossa. pistän privana enemmän tietoa...
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Vastaa Viestiin