Vakioahdinta olen tässä hankkimassa. Ihmetyttää vaan nuo pitkälohkotontun ja lyhkäsen ja sitten vielä ng900/og9-3 -turbon erot. Onko kellään tietoa, mikä tuo oikea ero on?
Speedpartsilla on hieman eri koodit:
Pitkälohko:
9000 2,3 90-93 GAR T2531
Lyhytlohko:
9000 2,3 och 2,0 94-98 GAR TB2531
900 16V 2,0 94-98 GAR TB2569
9-3 2,0 150/185/200hk 98-02 GAR TB2569
Kuitenkin kun speedpartsin sivuilla puhutaan T25/T28 hybridistä niin se passaakin sitten kaikkiin:
900 94-
9000 90-
Garret T25 erot
Garret T25 erot
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Garret T25 erot
Osta se T25/28 ja steg 4 softa siihen, niin ei tarvitse miettiä moisia ongelmiapeinu kirjoitti:Vakioahdinta olen tässä hankkimassa. Ihmetyttää vaan nuo pitkälohkotontun ja lyhkäsen ja sitten vielä ng900/og9-3 -turbon erot. Onko kellään tietoa, mikä tuo oikea ero on?
Speedpartsilla on hieman eri koodit:
Pitkälohko:
9000 2,3 90-93 GAR T2531
Lyhytlohko:
9000 2,3 och 2,0 94-98 GAR TB2531
900 16V 2,0 94-98 GAR TB2569
9-3 2,0 150/185/200hk 98-02 GAR TB2569
Kuitenkin kun speedpartsin sivuilla puhutaan T25/T28 hybridistä niin se passaakin sitten kaikkiin:
900 94-
9000 90-

Mun tietääkseni kaikissa Trionic 5 NG900/OG9-3:ssa on sama Garrettin T25. Trionic 7:ssa on jo sitten Garrett GT17. Oletko katsonut, löytyisikö tuota ahdinta (T25) SDCC:n laareista?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
No jotain pientä variaatioitahan niissä on. Vähän missä asennossa nuo pesät on toistensa suhteen ja saattaapi olla eri kokoiset tai eri kohdassa vesi- ja öljyrööritkin. Noista pikkudetaljeista tarttis tietoa, ettei tartte lähtee sitten hankkimaan koko letkusarjaa väärän turbon ansiosta.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Missäs noita korjautetaan ja mitä se kustantaa?Hane_81 kirjoitti:eikös ng:ssä ainakin ollu tuo intaken puoli erillaisella kiinnityksellä kuin tontun t25:sessa...
ja jos vakio ahinta vakion tilalle meinaat niin mikset vaan korjauta sitä savuttavaa ahintas?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11