magneettiventtiili onkelma..
magneettiventtiili onkelma..
en löytäny sitten mistään ohjetta, että miten tuon magneettiventtiilin vois testata tuosta -91 2,3 CDTA:sta.. on siis di/apc, mikäli oikein olen ymmärtänyt, ja sitten kun kerran kysely on aloitettu, niin kertokaahan mitä eroa on di/apc:llä, ja di+apc:llä... en ole jotenki päässy perille...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Mankkuvena
Olisko tuosta apua?
Olisko tuosta apua?
jep.. nyt on sitte mankku tarkisteltu, ja seuraavaa löytyi..
irtonaisena ilma virtaa esteettä R <> W
kun auto laitetaan käyntiin, niin virtaus on välillä C <> W
mutta paineet vaan ei ilman bleedin ruuvaamista nouse yli 0,5 bar..
vastukset molemmilla käämeillä 3.3 ohm.
eli sitte pitäis vissiin paneutua syvemmälle tuon apc:n sielunelämään... mitäs seuraavaksi koitetaan, vai annetaanko säädön olla bleedin varassa, ja toivotaan parasta.. mielummin kumminkin... tiedättehän.. ei huvittais hajottaa..
niin juu ja autohan on siten 2.3 CDTA -91
irtonaisena ilma virtaa esteettä R <> W
kun auto laitetaan käyntiin, niin virtaus on välillä C <> W
mutta paineet vaan ei ilman bleedin ruuvaamista nouse yli 0,5 bar..
vastukset molemmilla käämeillä 3.3 ohm.
eli sitte pitäis vissiin paneutua syvemmälle tuon apc:n sielunelämään... mitäs seuraavaksi koitetaan, vai annetaanko säädön olla bleedin varassa, ja toivotaan parasta.. mielummin kumminkin... tiedättehän.. ei huvittais hajottaa..
niin juu ja autohan on siten 2.3 CDTA -91
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.