EPC
-
- "Koeajolla"
EPC
Joissain viesteissä on viittauksia EPCn tietoihin. Mistä EPC löytyisi omalle koneelle tutkittavaksi? ja mihin hintaan??
-
- "Tuplakaasari"
Re: EPC
Olen kuullut että joku on joskus löytänyt EPC:n (Electronic Parts Catalogue) kuin myös WIS:n (Workshop Information System eli huoltokäsikirja) ja EAC:n (Electronic Accessories Catalog) vertaisverkosta esim. eMulella (http://sourceforge.net/projects/emule/).MansikkaSAAB kirjoitti:Joissain viesteissä on viittauksia EPCn tietoihin. Mistä EPC löytyisi omalle koneelle tutkittavaksi? ja mihin hintaan??
-
- Matalapaineturbo
- Viesti:
http://www.workshopmanuals.co.uk/worksh ... anuals.htm
Tossa olis yks sivu mistä voi tilata jotain..? Ja ainakin Chryslerin EPC: toimi tosi hyvin!
Maksu vaan kortilla ja jonkun ajan kuluttua löydät Cd:en postilaatikostasi!
Tossa olis yks sivu mistä voi tilata jotain..? Ja ainakin Chryslerin EPC: toimi tosi hyvin!
Maksu vaan kortilla ja jonkun ajan kuluttua löydät Cd:en postilaatikostasi!
A.K.A JETPILOT 9-5 -98
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
-
- "Viggen"
Itteä kiinnostais tuo WIS, mutta isot pojat väittää, että heikosti taitaa tällä hetkellä mistään vertaisverkosta olla saatavana 
Ite en tietenkään ole kokeillut, mutta tosiaan kuulemma johonkin 15% seutuville jää kesken lataus ja on tuskaisen hidas (kestää päiviä)
...ja tuo EPC mulle tais jostain ihan pyytämättä ja yllättäen ilmestyä koneelle.

Ite en tietenkään ole kokeillut, mutta tosiaan kuulemma johonkin 15% seutuville jää kesken lataus ja on tuskaisen hidas (kestää päiviä)
...ja tuo EPC mulle tais jostain ihan pyytämättä ja yllättäen ilmestyä koneelle.
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--