PKS -potkijaiset Keimolassa 11.5.2006

Yleistä keskustelua tulevista ja menneistä tapahtumista.
vjbremer
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

Psychocowboy kirjoitti:Nonniin. Jumalation täällähän saadaan sanaharkkaa jo mummon välihousuista :wink: . No eilisestä mainittakoon erikoisuutena punaisten ng900 vapareiden maihinnousu ihan kaksin kappalein :D .
Kyllähän noita kuppikuntia taitaa tulla väkisin kun autotkin ovat niin erilaisia. Tuskin 99 harrastajaa kiinnostaa kuinka ng900 otetaan 300++hv tai 9-5:lla ajelijaa 99 jalkapallovanteet :wink: :wink: . Eilenkin autojen ikäjakauma oli ainakin 25 vuotta eli osa paikallaolleista ei ollut edes syntynyt silloin kun osa autoista oli valmistettu :D . Mutta ei siitä nyt kenenkään pidä ottaa nokkaansa. Kaikki sinne mukaan mahtuu autoon, uskontoon, sukupuoleen jne katsomatta. Pakko olla niin koska minäkin siellä joskus käyn eikä ole ulos heitetty :wink:
Hyvin sanottu, täysin samaa mieltä
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Psychocowboy kirjoitti:Nonniin. Jumalation täällähän saadaan sanaharkkaa jo mummon välihousuista :wink: . No eilisestä mainittakoon erikoisuutena punaisten ng900 vapareiden maihinnousu ihan kaksin kappalein :D .
Kyllähän noita kuppikuntia taitaa tulla väkisin kun autotkin ovat niin erilaisia. Tuskin 99 harrastajaa kiinnostaa kuinka ng900 otetaan 300++hv tai 9-5:lla ajelijaa 99 jalkapallovanteet :wink: :wink: . Eilenkin autojen ikäjakauma oli ainakin 25 vuotta eli osa paikallaolleista ei ollut edes syntynyt silloin kun osa autoista oli valmistettu :D . Mutta ei siitä nyt kenenkään pidä ottaa nokkaansa. Kaikki sinne mukaan mahtuu autoon, uskontoon, sukupuoleen jne katsomatta. Pakko olla niin koska minäkin siellä joskus käyn eikä ole ulos heitetty :wink:
Joo, täysin samaa mieltä. Tosin mua kyllä kiinnostaa kaikki Saabit, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän.

Koska tässä topicissa on aikaisemmin kirjoitettu, että potkijaisiin muodostuu tiettyjä "kuppikuntia", niin mitäs jos tehtäisiin kaikkien potkijaisissa kävijöiden tutustuttamiseksi toisiinsa kuten AA:ssa tehdään (en ole itse koskaan ollut :wink: ), että keräännytään rinkiin ja sitten yksi kerrallaan kertoo nimensä, mahdollisen "niccin", jolla kirjoittaa foorumille/sähköpostituslistalle ja sen, että minkälaisia Saabeja harrastaa. Olisiko tämä sopiva keino tutustuttaa potkijaisissa käyviä saabisteja toisiinsa?

Eli tähän malliin: "hei, olen Tomi, 'Turbo Sensonic' ja minulla on sairaus, nimittäin saabismi" :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Eli tähän malliin: "hei, olen Tomi, "Turbo Sensonic" ja minulla on sairaus, nimittäin saabismi :wink:
Kaikessa hauskuudessaan hyvä idea. Saisi nimimerkki naaman (illuusiot rikkoontuu :wink: ) ja uudet ja vanhat keskenään paremmin tutuiksi. Eikä tuo Napen ehdotus omasta "ruokalasta" tilannetta huonontaisi :D
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
hasha
"Aero"

Viesti Kirjoittaja hasha »

Siinähän se ruokala olis melkeen valmiina, tai siis grillikioski á la Saabclub, jos klubi sais sen asuntovaunun käyttöön. Äkkiäkös siihen tiskin vääntäis :D Sitten arvotaan joka kerralla seuraava grillimestari vääntään nakkeja.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Brewmaster
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Brewmaster »

Aika kivasti oli porukkaa. Minä olin se tyyppi joka kävi kääntymässä kuvissakin näkyvän vihreän Griffinin kans, vierailu jäi lyhyeks kun tyttöystävän työvuoro lyhenikin kesken kaiken ja olin luvannut hakea töistä...ens kerralla lupaan jutella jolle kulle... :D

Hieno Viggen muuten oli jolla kulla.
9-5 3.0 tid. 3:s 9-5, 5:s Saab.
Porilainen savossa.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Brewmaster kirjoitti:Aika kivasti oli porukkaa. Minä olin se tyyppi joka kävi kääntymässä kuvissakin näkyvän vihreän Griffinin kans, vierailu jäi lyhyeks kun tyttöystävän työvuoro lyhenikin kesken kaiken ja olin luvannut hakea töistä...ens kerralla lupaan jutella jolle kulle... :D

Hieno Viggen muuten oli jolla kulla.
Oli muuten siisti Griffin 8) Siinä luki takaluukussakin "Griffin". Enpä ole ennen tuollaista nähnytkään 8O
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hepis
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Hepis »

hasha kirjoitti: Firges, tuo ensimmäinen asia jota kommentoin oli tuo että kaikkien muka pitäisi ajaa peltivanteilla jotta joku uskaltaa tulla paikalle. Kysynpä tässä samaa että en ymmärrä sun kommenttia.
Et ilmeisestikään tosiaan ymmärtänyt. Firges ei varmasti tarkoittanut, että kaikkien pitäisi ajaa peltivanteilla tai muuten "köyhäillä", vaan peräänkuulutti ihan muita asioita.
Viimeksi muokannut Hepis, Pe Touko 12, 2006 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG 900S 3d 2.3i -98
Hepis
"Aero"

Turbo Sensonic kirjoitti:keräännytään rinkiin ja sitten yksi kerrallaan kertoo nimensä, mahdollisen "niccin", jolla kirjoittaa foorumille/sähköpostituslistalle ja sen, että minkälaisia Saabeja harrastaa.
Vastaavaahan ehdotettiin aikoinaan, eli että laitettaisiin kyseiset tiedot paperilapulle vaikka auton ikkunalle, mutta eipä tainnut eilenkään juuri muilla kuin meikäläisellä olla tuollainen plakaatti näkyvillä.
NG 900S 3d 2.3i -98
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Hepis kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:keräännytään rinkiin ja sitten yksi kerrallaan kertoo nimensä, mahdollisen "niccin", jolla kirjoittaa foorumille/sähköpostituslistalle ja sen, että minkälaisia Saabeja harrastaa.
Vastaavaahan ehdotettiin aikoinaan, eli että laitettaisiin kyseiset tiedot paperilapulle vaikka auton ikkunalle, mutta eipä tainnut eilenkään juuri muilla kuin meikäläisellä olla tuollainen plakaatti näkyvillä.
Voisit aktivistina ottaa vaikka lomakkeita ja tusseja mukaan seuraavalla kerralla ja tuputtaa jokaiseen autoon.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hepis
"Aero"

peinu kirjoitti:Voisit aktivistina ottaa vaikka lomakkeita ja tusseja mukaan seuraavalla kerralla ja tuputtaa jokaiseen autoon.
Mä olen vaan "hangaround" enkä minkään sortin aktivisti, en edes klubin jäsen (vielä). Jokainen askarrelkoon itse sellaisen kyltin kuin haluaa, vaikka messinkilaattaan kaivertamalla. Tai pysytelköön tuntemattomana jos mieli tekee. Mulle henk.koht. ihan yks lysti.

Itse värkkäsin tuon lappusen kun sitä aikanaan täällä kovasti ehdoteltiin ja pidettiin hyvänä ideana. Taidan heittää roskiin ja vaieta asiasta, niin ei tartte lukea vittuilua.
NG 900S 3d 2.3i -98
patu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja patu »

Mä maalaan kynäruiskulla kyllä ensikerraksi jäsennumeron puskuriin #2457
tai teippaan :lol:
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Hepis kirjoitti:
peinu kirjoitti:Voisit aktivistina ottaa vaikka lomakkeita ja tusseja mukaan seuraavalla kerralla ja tuputtaa jokaiseen autoon.
Mä olen vaan "hangaround" enkä minkään sortin aktivisti, en edes klubin jäsen (vielä). Jokainen askarrelkoon itse sellaisen kyltin kuin haluaa, vaikka messinkilaattaan kaivertamalla. Tai pysytelköön tuntemattomana jos mieli tekee. Mulle henk.koht. ihan yks lysti.

Itse värkkäsin tuon lappusen kun sitä aikanaan täällä kovasti ehdoteltiin ja pidettiin hyvänä ideana. Taidan heittää roskiin ja vaieta asiasta, niin ei tartte lukea vittuilua.
Ei tartte lukea vittuilua, kun se ei ollut sitä :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"

Viesti Kirjoittaja tturku »

Ihme kevät kireyttä ollut ilmassa foohrumilla viimeaikoina :? :? :?
Jos nyt kaikki kuiteskin kevään/kesän kunniaks jemmais ne hernepussit ja laittais vaikka tupot nenään niin ei allergiatkaan häiritse 8) 8) 8)

Niin ja tämä viesti ei sitten ollut kenellekään henkilökohtaisesti tarkoitettu vaan yleinen murjaus :!:

Hyvää kevättä kaikille :wink:

Ps. pitää näköjään tulla potkimaan renkaita joku kerta kun autoja näyttää noinkin paljon olevan paikalla ja kelit lämmenneet
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Psychocowboy
"Hölösuu"

Voi käsi 8O . Yksi sanoo kissa toinen koira. Kumminkaan itse tapahtumassa ei ollut otsaanlyöntikilpailuja ja tuskin tuleekaan, niin täällä on hirviät säpinät 8O . ARRRGGHH! Ahistaa! Tuskin siellä ketään pakotettuna oli tai ketään pakotettiin jäämään poiskaan :roll: .
Psychocowboy
"Hölösuu"

Ehdotus:
Seuraaviin potkuihin olisi kaikilla tuo Hepiksen mainitsema kyltti (siis pala paperia) autossa.
Turbo Sensonicin mainostama esittely (esittäytyminen on aina kohteliasta)
Napen mainitsema grilli/kahvia/jotain
Jotain muuta???? Ehdotuksia...

Ei nyt helvata tämmöisen asian takia voi millään Saapastelijat "tapella"???
Heikko lenkki on että seuraava kerta osuu pyhiä vasten, jolloin on paljon porukkaa pois.
Vastaa Viestiin