Mukava huppeli päällä, baariin ei enää kiinnosta lähteä, mutta muutakaan tekemistä ei ole. Kaikki kaupungissa olevat kaverit väsyivät eilisten ryypinkien jälkeen ja taitavat olla jo nukkumassa. TYLSÄÄÄÄÄ!!!
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti
Nukuttaa jo niin pirusti, niin ku joka ilta/yö tähän aikaan. Tarkoitus on aina mennä nukkumaan 10:ltä että ehtis nukkua kunnolla, mutta jotenkin sitä vaan jumittuu tälle foorumille
Nyt olen valveilla tottakai koska on keskipäivä ja tulin juuri ruotsin kielen yo-kokeesta....... Yleensä öisin tulee valvottua ja päivät nukuttua, rekkakuski kun olen ja pääasiassa yövuoroja ajelen.......Eli vuorotyön orja, kuten täällä on moni muukin itsestään todennut..........
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Aerochick kirjoitti:Meinasin mennä nukkumaan, mutta ärsyttävä känninen siippa häiritsee. Miten joku voikaan olla noin vilpittömän iloinen spudarisafkasta...
Älä välitä ja yritä ymmärtää.. ne miehet.. eli ne ihmiset jotka osaavat todellakin ottaa ilon irti elämästä vaikka roskaruuasta jollei puoliso sitä iloa kykene tuottamaan..
Myrkky kirjoitti:
Älä välitä ja yritä ymmärtää.. ne miehet.. eli ne ihmiset jotka osaavat todellakin ottaa ilon irti elämästä vaikka roskaruuasta jollei puoliso sitä iloa kykene tuottamaan..
Puolisohan tuottaa vaikka mitä, eri asia mihin se miehet pystyy tuossa kunnossa..
Näköjään ruokapöytään sammumiseen...
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Normipäivä, on sitä itsekkin tullut otettua nokoset näppistä vasten ja kiroiltua niin maan penteleesti kun joku piipittää eikä hiljene(tietsikka huuti kun oli sen 20 näppäintä yhtäaikaa pohjassa).
Myrkky kirjoitti:
Normipäivä, on sitä itsekkin tullut otettua nokoset näppistä vasten ja kiroiltua niin maan penteleesti kun joku piipittää eikä hiljene(tietsikka huuti kun oli sen 20 näppäintä yhtäaikaa pohjassa).
Kuulostaa mun tän päiväiselle työpäivälle. *maailman idiootein lause*
Nukkumaan siitä!
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S