ei tule kipinää

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
mariska
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Su Touko 14, 2006 22:03

ei tule kipinää

Viesti Kirjoittaja mariska »

hei kuuluuko virranjakajalle tulevista johdoista kaikista tullo virtaa? en tiedä mitä pitäs tehdä ku ei tule kipinää vaik kasetti vaihdettu
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Virranjakaja ja kasetti samassa lauseessa, nyt tarttis hieman selvennystä 8O ...

Viittaako kasetti tässä tapauksessa kenties DI-kasetin sijasta sytytyksen ohjausyksikköön tms.?
#1970
mariska
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Su Touko 14, 2006 22:03

Viesti Kirjoittaja mariska »

joo eli joku sytytyskasetti on vaihdettu. onkohan se sama ku di kasetti?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kerropas minkä vuotinen ja minkälainen se sun auto on. Senhän vois tuolta käyttäjätietojen kautta lisätä vaikka allekirjoitukseen - samallailla kun mullakin katos. Ei tarttis joka kerta ilmoitella mistä autosta on kyse.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
mariska
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Su Touko 14, 2006 22:03

Viesti Kirjoittaja mariska »

joo täytys varmaa laittaa. tää on 86 2.0t
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5326
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Olisiko sitten vaihdettu sytkäpääte, EPC:n mukaan "Tehoyksikkö" osanumero 9390220, jos kerran jakajallinen vehjes. DI:tähän tuossa ei kaiken järjen mukaan ole, varsinkin jos jakajakin vielä törröttää paikallaan.
Varsinaisesta viasta vaikea mennä sanomaan, osaa olla niin monta tekijää, mm. pyörijä, virranjakajan kansi, puola, tulpanjohdot, itse tulpat, hall-anturi jne.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11641
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

On siis vaihdettu sytytyksen pääteaste kuskinpuolen lokasuojassa akun vieressä. Tuollainen:
http://users.evtek.fi/~k0201253/saab/90 ... rku/28.jpg

Tuleeko puolalle akkujännite valkovihreässä johdossa?

Toimiiko Hall-anturi, muuttuuko anturin jännite kun moottoria pyörittää?
http://www.townsendimports.com/Web/elec ... cttest.htm

Minkälainen sytytyksen pääteaste sinne laitettiin? Alkuperäinen samannumeroinen Bosch-osa vai joku tarvike? Kuka valitsi "sopivan" osan? Tarvikeosista on joillain täällä ollut huonoja kokemuksia. Mm. hakusanalla Unipoint löytyy juttua.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
mariska
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Su Touko 14, 2006 22:03

Viesti Kirjoittaja mariska »

vaihdettu puola,virranjakaja,sytytysboksi,asentotunnistin,ja sytytyksen vahvistin eikä tule kipinää
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3134
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

mariska kirjoitti:vaihdettu puola,virranjakaja,sytytysboksi,asentotunnistin,ja sytytyksen vahvistin eikä tule kipinää
Tuleeko puolalle virtaa startattessa? Jos ei niin vika luultavimmin virtalukossa. (vai olikos tuossa pensapumpun releellä joku tehtävä? Jossain malleissa oli kai releessä vika)

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin