Olisiko jossain verrokkia tms kuinka bensanpainemittarin pitäisi käyttäytyä? Olisiko mahdollista että mulla loppuu vakiopumpusta voima, tosin viisari väräjää kokoajan olevinaan...
Mutta n. 1bar ahdoilla ei nyi eikä mitn, mut viisari väräjää aika hyvin (n. 4bar näyttää bensanpaineeksi) ja sit sen jälkee alkaa nykiminen. Kuitenki kokoajan tuo mittarin viisari hieman väpäjää... 3.5bar säädetty peruspaineet nytten, varmaan voisi kokeilla laskea hieman jokatapauksessa.
ainoastaan vapaalla, n 2000 rpm ei viisari väräjä yhtään, mut sit ku kaasun laskee ni väräjää hieman.
bensanpaineista..?
bensanpaineista..?
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 

Lineaarisen painesäätimen (millaisia vakiot on) tulisi pitää kylkeen leimattu arvo 2,8/3,0 bar/imusarjan paine, eli jos kilo aahtoja, niin noin 3,8/4,0kiloo bensanpainetta on ok.
Viri viri vehkeisiin sit progressiivinen, maksaa toki hiukan.
Tuo viisarin heiluminen voi toiki johtua pumpusta tai säätäjästä, mutta veikkaisin mittaria. Tai jos tuo paineiden säätö on toteutettu vakioo säätäjää viilapenkissä käyttämällä, niin syynä on tuo säätäjä.
Ton pumpun tuoton riittävyydenhän näkis jos pääsis tarkkaileen paluuputkea samalla kun kengittää.
Eli jos tulee huippuaahdoilla bensaa on pumppu OK.
Ja eikös tuo laite käy aika paksulla jos on 3,5bar tuo paine alipaineletku irti.
Viri viri vehkeisiin sit progressiivinen, maksaa toki hiukan.

Tuo viisarin heiluminen voi toiki johtua pumpusta tai säätäjästä, mutta veikkaisin mittaria. Tai jos tuo paineiden säätö on toteutettu vakioo säätäjää viilapenkissä käyttämällä, niin syynä on tuo säätäjä.
Ton pumpun tuoton riittävyydenhän näkis jos pääsis tarkkaileen paluuputkea samalla kun kengittää.

Eli jos tulee huippuaahdoilla bensaa on pumppu OK.
Ja eikös tuo laite käy aika paksulla jos on 3,5bar tuo paine alipaineletku irti.