Kansi pois+viilaa+kireemmät nokat+matalempi kansi+keveämpi vauhtipyörä+ahtoja lisää+isompi cooleri+lisää bensaa+sytkäosiin uutta verta ja aikasemmin puhutu välit...kyllä niillä jonnekki jo pääsee. Metsään tai romuttamolle
"Saab continues its quest for the ultimate
combination of ride and handling in the
9000 turbo 16"
CAR AND DRIVER U.S.A -1987
-saab 9000 turbo 88-
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
potkis kirjoitti:<Miten saan helpoiten kiihtyvyyttä?
kerro nyt hieman tarkemmin, mihin kaipaat lisää kiihtyvyyttä. Paikaltaan lähdettäessä? huntin vaudista alkakean?
vaiko femmalla alta satasen nopeudesta?
jne
potkis kirjoitti:Yleensä autoihin.
Max nopeuden ei ole väljä mutta kiihtyvyyttä tarvitaan.
kyllä sitäkin vähän tarvitsee olla.
Hyvin liikkuu tonnari, kun sisustasta ei ole paikallaan kun kojetaulu, hallintalaitteet, kuskin penkki ja takakontin sekä katon verhoilu Eli pissikset pois takapenkiltä ja muut turhat massat pois, niin kylä lähteeee ja halavalla. Tosin eihän se sitten enää olekaan se kiihtyvyys tärkeetä, kun ei Pissa-Liisa ole pöksyt kosteena kyydissä todistamassa "miehekkäitä ajosuorituksia" ja "saavutettuja päänahkoja"
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
nii, mihin sitä kiihtyvyyttä haetaan.
vapari vai urpo? 200d vai 9000? vaparin ja 200d:n kohdalla voi melkein luovuttaa, urpossa ja tontussa on vielä jotain toivoa.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."