Ennen asennusta vertailin varsin ohituskiihtyvyyksiä alkuperäisellä setillä perusahtojen ollessa n. 0,39 bar. Perusahtoilla kulki 60-100 km/h vähän päälle kahdeksaan sekunttiin ja 80-120 km/h sinne noin 13,5 sekunttiin. Ja mankkavenan käydessä sinne nelosella vastaava 60-100 n. 5,8 s ja vitosella 80-120 km/h n. 9,3 s ja vastaava kolmosella 3,8 s.
Ja eikun uutta aktua paikalleen. Asennettuani ja säädettyäni perusahdot sinne noin 0,4 baariin pääsin perusahdoilla 60-100 km/h nelosvaihteella sinne 7,8 sekunttiin ja 80-120 km/h sinne 12,6 sekunttiin vitosella, niin ajathan ovat mitä voi toivoa - eli hyvä ilmeisimmin kokemukseni pohjalta. Sitten mankkavena kiinni ja boksilla joku kiihdytys, niin tuli seuraavia aikoja:
60-100 km/h
nelosella 6,2 s
80-120 km/h
vitosella n. 10 s
kolmosella vähän päälle 4 sekunttia.
Eli missä on vika?
 Vai onko vikaa oikeastaan missään... 'Opetteleeko' trionic-ohjainboksi uutta mankkavenaa, joten sen 'säätäminen' vaatii enemmän aikaa ja kilometreja? Vai/ja voiko sitten nostaa perusahtoja sinne noin 0,44-0,46 baariin - onko liikaa vielä? Eikös jotkut olleet käyttäneet jopa Sporteissa ja muissa T5 OG9-3:sissa 0,5 baaria perusahtoina?
  Vai onko vikaa oikeastaan missään... 'Opetteleeko' trionic-ohjainboksi uutta mankkavenaa, joten sen 'säätäminen' vaatii enemmän aikaa ja kilometreja? Vai/ja voiko sitten nostaa perusahtoja sinne noin 0,44-0,46 baariin - onko liikaa vielä? Eikös jotkut olleet käyttäneet jopa Sporteissa ja muissa T5 OG9-3:sissa 0,5 baaria perusahtoina?
 
 