AMW kuulumisia!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Mitäs seuraavaksi? Tietysti se Maptunin custom-softa, mutta onko siitä seuraava vaihe sitten joku hybriditurbo? Eihän toi voi tohon loppua :D
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

9kTA kirjoitti:Mitäs seuraavaksi? Tietysti se Maptunin custom-softa, mutta onko siitä seuraava vaihe sitten joku hybriditurbo? Eihän toi voi tohon loppua :D
Kyllä mä veikkaan, että virit jää sikseen kun kustomi valmistuu.
Tästä eteenpäin tie on pitkä, kuoppainen ja ennen kaikkea kallis.
Kun tehot pyörii 300humman nurkilla ei siitä ole paljon hyötyä jos teho nousee esim 20hp. Mikäli hummia mielii lisää esim 50, niin silloin menee vaihtoon
-ahdin
-suuttimet
-nokat
-männät
-kytkin?
Jos tälle tielle lähtee olisi syytä kone myös aukaista ja katsoa että kaikki on kunnossa, ettei sitten tule yllätyksiä kun tehoja nypitään ulos. Esim tasapainoitus voi olla aika kova sana, ehkä myös laakerointi.

Nopeasti laskemalla grande total karkaa käsistä. Mun kohdall täytyy vielä pistää alusta kuntoo, kun sekin on vielä orkkis :oops: . Sinne mä ne rahat seruaavaksi pistän, jahka olen ensin syönyt kuukauden hernekeittoa balanssin saavuttamiseksi lompakossa.
#1730
500whp.net member
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Vigge kirjoitti:Nopeasti laskemalla grande total karkaa käsistä. Mun kohdall täytyy vielä pistää alusta kuntoo, kun sekin on vielä orkkis :oops: . Sinne mä ne rahat seruaavaksi pistän, jahka olen ensin syönyt kuukauden hernekeittoa balanssin saavuttamiseksi lompakossa.
Eli sen alustapäivityksen jälkeen alat sitte vaan säästämään... :wink:
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Lyhykäinen video dynovedosta löytyypi täältä
http://195.237.18.37/viggen/IC/dyno.wmv

koko about 7Mb
#1730
500whp.net member
turbo-s
"Tuplakaasari"
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 20:40
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja turbo-s »

Onneksi olkoon hyvistä lukemista :) :)
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Hyvännäköistä jälkeä tuo viilentäjä !

Onko ihan Compomotivet nuo talvialut ?

Eiköhän tuo lootakin kestä nuo väännöt, kun tässäkin Viggessä kestää (550+Nm)

http://www.maptun.com/cars_93_glenn.php?carimage=3

Kuva
Kuva
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Nän nän näää mullakin on nyt cuuleri, mutta se onkin teknisesti takaluukussa vielä. Piru vieköön kun tuli viikonloppu joka estää asennuksen mutta taitaapa ensi viikolla olla kauheen kiiltävä hökötys asennettuna keulaan.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

potkuhousu kirjoitti:Nän nän näää mullakin on nyt cuuleri, mutta se onkin teknisesti takaluukussa vielä. Piru vieköön kun tuli viikonloppu joka estää asennuksen mutta taitaapa ensi viikolla olla kauheen kiiltävä hökötys asennettuna keulaan.
Onk samallainen ko viggellä? Laitatko ite kii?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

O ja laitan mä sen ite, äänitorvet siirsin jo pois tieltä toissapäivänä ja sitten lekaa kehiin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

potkuhousu kirjoitti:O ja laitan mä sen ite, äänitorvet siirsin jo pois tieltä toissapäivänä ja sitten lekaa kehiin.
Tuleekse niihin orkkiscuulerin kiinnikkseisiin kiikkiin? Vai joutuuko leipomaan lekalla uudet ruuvinpaikat?

Entä letkut, lähteekö sun vanhat letkut mäkeen oikeelta sekä vasemmalta?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Lattaa ja rukkoile -menetelmällä menee eli kaikki kiinnikkeet mukana tilauksessa.


EDIT:
Mulla menee letkut päädyistä eli virtaa kivasti läpi :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Ko. AMW cooleri käy suoraan viggen/aeron letkuihin, eli niille ei tarvitse tehdä mitään. Mutkat on suoraan coolerissa, joten ylimääräisiä liitoksiakaan ei tule.
#1730
500whp.net member
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

:twisted: teidän kanssa.Kohta kaikilla cooleri. :? Minäkin haluan! :lol:

Eipä ole tänne päin kuulunut noista firmoista mitään vaikka on luvattu ottaa yhteyttä hinnan puolesta ja siitä löytyykö vai ei sitä 50mm kennoa.Noh kaippa niillä pyyhkii niin hyvin ettei meitin eurot kelpaa.. :roll:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Vigge kirjoitti:Ko. AMW cooleri käy suoraan viggen/aeron letkuihin, eli niille ei tarvitse tehdä mitään. Mutkat on suoraan coolerissa, joten ylimääräisiä liitoksiakaan ei tule.
Dodii, hyvä tietää ettei tartte muita letkuja kun moiset letkut löytyy, kai mä hetikohta kyllästyn siihen edelleen asennusta odottavaan saab crossflowhun ja vaihdan kans tollaseen 8)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin