Normaali autotarvikeliike vahoista on kyllä parasta tuo punainen/kulta yhdistelmä. Onkos kukaan kokeillut tuota mustaa Glymiä? Siinähän pitäisi olla nuo kaksi yhdessä9-5T kirjoitti:Nyt viikon myöhemmin tiedän ettei Wurthin puhdistava vaha ole sittenkään vahaa, Autoglymin punainen ja kulta vahattoman auton päälle ja ehkä nyt on hyvä vielä viikon päästä.9-5T kirjoitti:Viikonloppuna vahasin 330000km ajetun vahaamattoman "Saabin" Wurthin puhdistavalla vahalla.
Autoglym kysymys
-
Psychocowboy
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
Psychocowboy
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Siis mallia uuden auton vaha9-5T kirjoitti:Sellaisen ostin mutta siinä suositellaan vain hyväkuntoisille maalipinnoille.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Jep jep tulipa testattua glymmiä. Kiillon ero korrekkiin on hiukan hienosti glymmillepäin, mutta pinta minkä glymmi luo on aivan erillainen ja tuntuu siltä että siihen ei tartu mikään.
Jopa glymin punaisella saa todella hyvän kiillon aikaseksi ja yhdistelmä kultasen kanssa on ehkä lievästi ylimainostettua.
Työstöaika oli aika taisainen korrekin ja glymin välillä toki lymmillä saa kulumaan enempi aikaa kun odottelee kultaisen kuivumista. Lymmi on myös heleppo pyyhkiä pois.
Kestosta ei vielä kokemuksia.
Molemmat hyviä lymmi hiukan parempi.
Korrek

Autoglym

Jopa glymin punaisella saa todella hyvän kiillon aikaseksi ja yhdistelmä kultasen kanssa on ehkä lievästi ylimainostettua.
Työstöaika oli aika taisainen korrekin ja glymin välillä toki lymmillä saa kulumaan enempi aikaa kun odottelee kultaisen kuivumista. Lymmi on myös heleppo pyyhkiä pois.
Kestosta ei vielä kokemuksia.
Molemmat hyviä lymmi hiukan parempi.
Korrek

Autoglym

VW transporter 2.5tdi vm.99
-
-valomerkki-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Laajennetaan vielä keskustelun laajuutta Autoglymin osalta. Vahan kestoon vaikuttaa olennaisesti se millä aineilla autoa pestään. Itsellä kesti uusi auto kunnolla vahattuna koko kesän vahassa kun pesin glymin omalla pesuaineella. Talvella mulla on ollut aina ongelmana että on pakko käyttää jotain liuotinta, jotta saa suolat pois kyljistä. Sillon vahapinta myös kuluu nopeasti 
900 T16 Aero -84
#2673
#2673
Selvä pyy...tällä kertaa pesin ensiksi fairyllä ja sitten Lymin omalla pesulla.m&m kirjoitti:Kultaisen glymin vahvuus tuleekin sen kestossa, pelkkä punainen kuluu äkkiä pois ja kultainen kestää syksystä kevääseen.himmee kirjoitti: Jopa glymin punaisella saa todella hyvän kiillon aikaseksi ja yhdistelmä kultasen kanssa on ehkä lievästi ylimainostettua.
Millä te levitätte sitä vahaa?...mää käytin sienenpalaa ja ihan ok väline oli.
VW transporter 2.5tdi vm.99
Jos suinkin mahdollista, niin paras pesu talvella on lumipesu. Ei jäätyneitä tiivisteitä ja näppejä, vaan reipasta ajoa niin että lumi pöllyää. Tässä eräänä talvena työkaverit morkkasivat kun muka käytän autoa yhtämittaa pikapesussa pakkaskeleilläkin. Suolattujakin teitä tuli ajettua, joten auto oli välillä todella likaisen näköinen, mutta lähes päivittäinen 20km:n pikataival auraamattomilla pikkuteillä putsasi auton kyljet sivuikkunoita myöten. Syksyllä oli tietysti pohjustettu kunnolla punaisella ja kultaisella, eikä kertaakaan liuotinpesua tai pikapesujen vahoja ennen kevättä.smuurine kirjoitti:Laajennetaan vielä keskustelun laajuutta Autoglymin osalta. Vahan kestoon vaikuttaa olennaisesti se millä aineilla autoa pestään. Itsellä kesti uusi auto kunnolla vahattuna koko kesän vahassa kun pesin glymin omalla pesuaineella. Talvella mulla on ollut aina ongelmana että on pakko käyttää jotain liuotinta, jotta saa suolat pois kyljistä. Sillon vahapinta myös kuluu nopeasti
Sittemmin on tullut pari vuotta lepsuiltua, ja auto on saanut glymikäsittelyn kerran vuodessa joskus juhannuksen tienoilla, ja tammikuusta eteenpäin liuotinpesuja ja pikavahaa...