Tommij:n kuvassa on cute overload Mutta nimen laitoin.
Tosiaan, vankilat tekevät rikollisista rikollisia. Mutta eläinsuojelurikkeisiin syyllistyneet saattavat siitä huolimatta oppia reissusta jotakin
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Tässäpä hieman lainausta toiselta foorumilta, lupa adressintekijältä on jo pyydetty.. Eli sähköpostia tukkoon, aktivistit.
Chihuahua.cjb.net kirjoitti:Hyvä TÄHÄN KANSANEDUSTAJAN NIMI,
Olen tyytymätön tuomioihin, joita eläinsuojelurikoksista ja -rikkomuksista langetetaan. Raaoistakin teoista langetetaan olemattomia rangaistuksia.
Haluan siis osaltani vaikuttaa rangaistusten koventamiseen. Toivon maksimirangaistuksen korottamista sekä minimirangaistuksen asettamista eläinsuojelurikoksiin.
Suomessa on vuodelta 1996 oleva eläinsuojelulaki, jonka tarkoituksena on suojella eläimiä parhaalla mahdollisella tavalla kärsimykseltä, kivulta ja tuskalta. Lisäksi lain tarkoituksena on edistää eläinten hyvinvointia ja hyvää kohtelua. Tästä huolimatta maassamme tapahtuu vuosittain lukuisia eläinsuojelurikoksia ja -rikkeitä, joissa harvassa on muutamaa päiväsakkoa kovempi rangaistus. Vuonna 2003 yhteensä 91 tuomittiin eläinsuojelurikoksesta ja lievästä eläinsuojelurikoksesta 18. Ehdottomaan vankeuteen tuomittiin yksi (rangaistus 5kk) ja ehdolliseen 10 (keskimääräinen rangaistus 1,9kk). 59 sai eläinsuojelurikoksesta sakkoja. Keskimääräinen rangaistus oli 41 päiväsakkoa (tilastokeskus). Vain pieni osa eläinsuojelurikoksista ja -rikkomuksista käsitellään oikeudessa ja jos päästään oikeuteen asti, tuomiot ovat lähes poikkeuksetta rangaistusasteikon lievimmästä päästä.
Liian usein eläin rinnastetaan tavaraan ja unohdetaan, että se on useimmille rakas perheenjäsen. Eläin ei itse osaa pyytää apua ja ansaitsemaansa arvostusta, joten vetoan teidän omatuntoonne, että puolustatte niitä, jotka eivät siihen itse kykene.
Oheisessa osoitteessa on adressi eläinsuojelurikosten rangaistusten koventamiseksi: http://www.adressit.com/elainsuojelurikokset
Toivon, että myös te TÄHÄN KANSANEDUSTAJAN NIMI käytte allekirjoittamassa sen.
Ja tätä voi siis MUN PUOLESTA ihan vapaasti lähetellä kansanedustajille. Ehkä kannattaa vielä adressin liikkeelle laittajalta (Osoite adressin etusivulla. Meilaatko Marina hänelle?) varmistaa että hänelle asia sopii. Vaalitkin on tulossa, että nyt kansanedustajia kiinnostaisi nuoleskella äänestäjien pyllyköitä.
Ja oma nimi tietenkin alle, jotta nää ei kulkeudu suoraan mappi ööhön.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S