Makuja on monenlaisia, mutta omasta mielestä aivan hirvittävät. Varmaan hyvät, mutta näyttävät mopon jarruilta noilla vanteilla
Auto on kuin heinäsirkka!
No jenkeillä on aina omat virityksensä....
Lisäys: hatunnosto rohkeudesta ja oikeasta automerkistä
H
Viimeksi muokannut HMK, Pe Maalis 12, 2004 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Makuja on monenlaisia, mutta omasta mielestä aivan hirvittävät. Varmaan hyvät, mutta näyttävät mopon jarruilta noilla vanteilla
Auto on kuin heinäsirkka!
No jenkeillä on aina omat virityksensä....
H
yhdyn edelliseen..kyllä on nauru korvassa kun lukee kommentteja ko virityksestä "they look absolutely amazing!!" jnejne..kuolaavatkin vielä hemmon ratkaisuja no pääasia että omasta mielestään edes on oikein hyvän näköinen
Vanteiden pitää olla laitettu autoon tehojen mukaan. Ja, jotta saadaan tehokkaaseen autoon isot vanteet, pitää jarrut laittaa vastaamaan nousseita tehoja, josta seuraa se, että autoon voidaan laittaa isot vanteet. Eli, kaiken kaikkiaan jarrujen pitää peittää vanteen sisusta
No voi hitto, mullakin orkkislevyt ja 18 tuumaset kesäks tulossa
Hmm kyseisen malliset vanteet on kyllä aika paljastavat jarruille, punaset satulat mustassa autossa, ne isonkoon vanteet ILMAN minkäänlaista madallusta! ? eeiiikä
Mutta eihän nuo ole edes pahoja. Joskus kun näkee niitä *orolla ja muita Japanin kinnereitä varustettuna aluvantein. Takana ison vanteen reiistä näkyvä ruosteinen herneen kokoinen jarrurumpu saa minut aina hymyilemään. Ruosteisen jarrurummun päälle vedetty punainen maali saa jo aikaan naurun rämähdyksiä
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mutta helpottaahan isot vanteet jarrujen huoltoa, palatkin voi vaihtaa pyörää irrottamatta
Muuten kannattaa päivittää jarruja tosi tarpeen mukaan, kisa jarrut kylminä on tosi vaaralliset siviiliajossa. Saahan sitä laittaa mitä tykkää mutta kisapaloilla ei tee kadulla mitään.
Rata-ajo on jotain ihan muuta.
Itse vaihdan eteen 93 Aeroon Brembon sarjan. Tosin satulat ei vaihdu, vaan pelkät levyt ja palat. Kokokin pysyy samana. Ei pitäisi tämän jälkeen enää häipyä jarrut niin herkästi. Tosin tämä remppa edessä joko vasta ennen syksyä tai ensi talven/kevään aikana
Itekkin tilasin aeroon joka kulmaan uritetut levyt ja green stuffi palat. speed partsilta. Eniten näkö syistä, ei oo kovin hienon näköset ne vanhat ruosteiset levyt kun vanteissa on isot aukot.
Speedou kirjoitti:Itse vaihdan eteen 93 Aeroon Brembon sarjan. Tosin satulat ei vaihdu, vaan pelkät levyt ja palat. Kokokin pysyy samana. Ei pitäisi tämän jälkeen enää häipyä jarrut niin herkästi. Tosin tämä remppa edessä joko vasta ennen syksyä tai ensi talven/kevään aikana
Mertmi kirjoitti:Mutta eihän nuo ole edes pahoja. Joskus kun näkee niitä *orolla ja muita Japanin kinnereitä varustettuna aluvantein. Takana ison vanteen reiistä näkyvä ruosteinen herneen kokoinen jarrurumpu saa minut aina hymyilemään. Ruosteisen jarrurummun päälle vedetty punainen maali saa jo aikaan naurun rämähdyksiä
Rummut piiloon feikkilevyt foliateciltä vain jarrusasatula uupuu