Onko noille mitään tehtävissä, kun toinen pysähtyy yleensä kaikkialle muualle, paitsi ala-asentoon?
Harmittava kauneuspilkku muuten niin hyvin säilyneessä autossa, varsinkin kun kaikissa neljässä edellisessä satkussa ovat toimineet.
Kyl sen moottorin pystyy purkamaan. Se pyyhkii siis vaan sen ajan kun vetää viiksestä? Sinne motorille tulee jatkuvavirta joka katkeaa silloin kun liike saavuttaa sen kohdan jossa maadoitus katkeaa. Se viiksestä tuleva virta vaan herättää moottorin pyörimään ohi sen katkaisunokan, joten ensin tutki että liitin on kunnossa, ei hapettunut, tms ja virrat kulkee. Siellä moottorin sisällä on pienet kärjet, ne voi myös olla menny yli "niskojen". Sen kannen saa auki kun käyttää vähän aikaa ja paria ruuvaria. Lämmin paikka auttaa ettei muovit mene kappaleiksi, muuten ihan simppeli homma.
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Akselin hapettuminen ei aiheuta ainakaan suoraan stoppikohdan unohtumista, vaan hidasta toimintaa ja toimimattomuutta. Samanlaista kangertelua tulee myös, jos moottorin vaihteiston muovirattaat turpoavat rasvan vaikutuksesta, suurin ratas tukeutuu osittain peltilevyn aukossa olevaan kannakseen, ja tässä mitoitus on sen verran tarkka, että ei ole tilaa turvotukselle.
Stoppikohdat unohtuvat jos pesurin sulake palaa tai jos stoppiasennon tunnistavat koskettimet likaantuvat tai taipuvat.