Mulla on semmoset valeon rungottomat sulat,mutta tuntuu et ei oikeen oo hyvät kesä käytössä.Sitähän on jotai mömmöö,joka saa sadepisarat valumaan tuulilasista,voisko siinä olla helpotus asiaan?Onko kokemuksia/vinkkejä?

Ainakin biltemassa myytiin tuota sadepisaroita valuttavaa ainetta, niin siinä samassa oli maininta, että estää myös jäähuurretta muodostumatta ja ötököitä tarttumasta kiinni.taunu kirjoitti:Onko joku myrkky pissapojan säiliöön joka helpottaa itikoiden irtoomisen lasista? Lasoli ei oikeen tehoo.
Mulla on semmoset valeon rungottomat sulat,mutta tuntuu et ei oikeen oo hyvät kesä käytössä.Sitähän on jotai mömmöö,joka saa sadepisarat valumaan tuulilasista,voisko siinä olla helpotus asiaan?Onko kokemuksia/vinkkejä?
Tekeekö pahasti "usvaa/kalvoa" kun pyyhkäsee ikkunaa!pade kirjoitti:Turtlen 5sateesta on ihan hyvää tököttiä !
Ei tartu lika ja ötökät niin pahasti ku ilman..
Ei tuo kalvo mun mielestä niin paha ole..Ja kun ei niitä pyyhkimiä edes pahemmin tarvitse käyttää niin itseäni ei ainakaan tuo pienenpieni kalvo ole häirinnyt ollenkaan..9-5T kirjoitti:Kalvon takia joka häiritsee joissakin tilanteissa.pade kirjoitti:Jaa miksi ?9-5T kirjoitti: Suosittelen lasolia mutta sateesta5 on parasta kaupan hyllyllä tai jossain muussa kuin tuulilasilla.