
900 t8:ssa loppuu tuo ruisku eli k-jetti kesken tossa 200-230hepassa vaikka sille mitä säätöjä tekis joten sen tilalle jotain sähköruiskua(halvalla eli megasquirt??) ja isoilla suuttimilla tietenki

Kannessa on palotilat ihan surkeat(nakutusherkät), eli mielellään kansi ylös ja joku osaava kaveri muokkaamaan palotilaa tai sitten vaan ite otat dremelillä kaikki terävät kulmat pyöreäksi, hot spotit pois. Myös kanavat on melkoisen ahtaat..
Pakosarja ei kans oo t8 vehkeessä häävi, parempaa spoolausta ja muutamia lisähevosia tarjolla kun asentaa peltipakosarjan.
Vaihdelaatikoista 4-vaihteinen kokillivalettu eli 70-luvun kiiltäväkuorinen vaihteisto tuntuu kestävän melkoista rankaisua toisin kuin nämä 5-pykäläiset jotka lähtee samantien paloina ilmoille.