K-jet -> Megasquirt
K-jet -> Megasquirt
Elikkäs onko poppoolla kokemusta kyseisenlaisesta rakennusohje-ruiskusta ja sen asentamisesta K-jetronicin tilalle sekä ennenkaikkea saavutetaanko sillä minkälaisia etuja modattuun k-jettiin nähden?
Linkki MegaSquirt-ruiskun ohjeisiin->http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Linkki MegaSquirt-ruiskun ohjeisiin->http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Onko homma edennyt yhtään? Ite löysin lisätietoa ooppel-klubin sivuilta http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... =4&start=0 , sieltä löytyykin linkki Volvolandian vastaavaan aiheeseen. Lisäksi Crsc:n sivuilla on juttua, mutta sinne ei pääse kuin jäsenet. Kaveri joka on jäsenenä tuolla, laittoi tuon keskustelun sähköpostilla. Ihan mielenkiintoista luettavaa. Ajattelin itsekkin rakentaa tuon. Eka testailen 8v ruiskussa ja sitten siirrän turboon, kunhan saan auton liikenteeseen.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
rakennettavasta ruiskusta
Olisi muutama kysymys kyseisestä ruiskusta mitä kyseinen peli maksaa ja onko kellään käyttökokemuksia. Ja onko konstikas säätää itsellä olisi halukkuuta kokeilla kun on kannettavakin kone tullut ostettua ja toinen kone on päreinä moottori pukissa
Volvolandian foorumilta löytyy juttua Megasquirtista. Löytyy mm. valmiita piirilevyjä ja osapaketteja.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
ruiskusta
No niin taisipa tulla ohjelmoitavan ruiskun hankinta eteen. Kertokaa mitä antureita 9000 turbosta voi käyttää trikkeri anturi löytyy ja mappi anturikin olis hyllyssä pitää vain selvitää käykö ne anturit. Elikkäs ketkä on rakentaneet ottaka yhteyttä yv;nä tai sähköpostiin jmo@jippii.fi