Saba sairastaa sateella

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
KNF
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 12:00
Paikkakunta: Keuruu

Saba sairastaa sateella

Viesti Kirjoittaja KNF »

Sain tuossa tartutettua saabismin appiukkoon. Pallosalama vaihtui 8v iivariin vuodelta '88 ja mies on yhtä hymyä. On kuulemma hiukka eri meininki maantiellä Corsaan verrattuna vaikka on sata (tai kaksi sataa) kiloa työkaluja kyydissä.

Ongelmiakin on: kylmäkäynnistyvyys sateella tai sateen jälkeen on heikkoa, sahuuttaa pitkään tai ei lähde ollenkaan. Onko tuossa uudemmassa (vrt oma gli '84) ruiskussa joku arka paikka vai häviääkö virta ja jos niin pitäisikö tarkastella jotain osaa erityisesti?
J.Toivanen
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 00:52
Paikkakunta: Pyhäselkä/Reijola

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

kurkatkaa virranjakajan alle, villi arvaus :oops:
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Sytkäosien tarkastus olisi paikallaan. Eli ihan perinteiset virranjakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

itselläni aikanaan viimeisiään vetelevä sytkän ohjausyksikkö alkoi oireilemaan ensin kosteilla keleillä. ko. mötikkähän löytyy jommankumman etulokasuojan vierestä.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
KNF
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 12:00
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja KNF »

kiitokset, kokeillaan!
Vastaa Viestiin