Puskuri vaihtoon!
Puskuri vaihtoon!
Tänään parkkipaikalla peruutti takana oleva kaveri autonsa peräkoukun takapuskurin läpi. Taitaapi mennä puskuri uusiksi vaan löytyneekö tuohon turbo-S:ään puskuria? Eli, haluaisin vain varmistua, että tilalle tuleva puskuri olisi alkuperäinen mallia turbo-S.
Lujaa menee, mut menköön...
SAAB 9000 2.3 turbo-S 1991
SAAB 9000 2.3 turbo-S 1991
No niinpä...siispä yritän kysyä uudestaan selkeämmin. Onko SAAB 9000 turbo-S 1991 autossa erilainen puskuri, verrattuna esim. SAAB 9000 turbo 1991 autoon?
Ja syy tähän on se, että haluan auton pysyvän alkuperäiskuosissaan, ei siis airflow-malleja jne jne...
Ja syy tähän on se, että haluan auton pysyvän alkuperäiskuosissaan, ei siis airflow-malleja jne jne...
Lujaa menee, mut menköön...
SAAB 9000 2.3 turbo-S 1991
SAAB 9000 2.3 turbo-S 1991
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Normaali cc korisessa on sama puskuri kuin turbo-S.. löysin tuolta kuvan autostasi ja vertasin kaverin 2.0t cckorisen puskuriin..edit: Viddu ei muista kaikkee.. itseasiassa kaverilla onkin aeron puskimet.. 

Viimeksi muokannut Tasapaino akseli, Ti Touko 23, 2006 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Kannattaa varoa halpoja kopioita.. Ettei käy niin kun tais olla tälläkin foorumilla myynnissä et jubileehen oli ruuvattu takapuskimeksi normi tontun puskin.. Vakuutusyhtiön tarkastajalle kannattaa mainita asiasta,että auto korjataan vastaavaan kuntoon mitä on ollut..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Kyseessä on tämä suomen myyntimalli ruotsin aerosta.
Ne puskurit on eri aerossa (turboS) kuin airflow satsi joita oli talladega malleissa.
Viimeviikolla tuli viimeks verrattua tuota cc aeroa cc turboS malliin.
Airflow puskimet on pyöreämmät ja semmonen ero on kuin tuo pokkaus noissa aeron puskurien kyljissä.
Aero http://www.garaget.org/?car=921
Airflow http://www.garaget.org/?car=13310
Ne puskurit on eri aerossa (turboS) kuin airflow satsi joita oli talladega malleissa.
Viimeviikolla tuli viimeks verrattua tuota cc aeroa cc turboS malliin.
Airflow puskimet on pyöreämmät ja semmonen ero on kuin tuo pokkaus noissa aeron puskurien kyljissä.
Aero http://www.garaget.org/?car=921
Airflow http://www.garaget.org/?car=13310
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Niin, jos se epäilys aitoudesta kohdistui tuohon mun suappiin, niin ollos huoleti, paperit sen kertoo...alkuperäinen turbo-S kyseessä...
Kyllä Stressfläkt on oikeassa. Kuvat puhuvat puolestaan.
Kysyin puskuria valmistenumerolla Laakkoselta ja hintaa on n.600e. Tosin siihen päälle tulee vielä maalaus korin väriin (talladega red).
Harmittaa vähän, kun oli tarkoitus kesällä ottaa jokatapauksessa puskurit, kaarilevikkeet jne. irti ja poistaa ylimääräiset "kertyneet" rautaoksidit korista (ja maalaus päälle).
Kyllä Stressfläkt on oikeassa. Kuvat puhuvat puolestaan.
Kysyin puskuria valmistenumerolla Laakkoselta ja hintaa on n.600e. Tosin siihen päälle tulee vielä maalaus korin väriin (talladega red).
Harmittaa vähän, kun oli tarkoitus kesällä ottaa jokatapauksessa puskurit, kaarilevikkeet jne. irti ja poistaa ylimääräiset "kertyneet" rautaoksidit korista (ja maalaus päälle).
Lujaa menee, mut menköön...
SAAB 9000 2.3 turbo-S 1991
SAAB 9000 2.3 turbo-S 1991
Oma turbo S CD:nä on aivan varmasti aito turbo S.
Olen sen toinen omistaja edellinen omistaja vanha herra osti sen uutena. Ja auto tuli itselleni autovahinkokeskuksen kautta, kun vanhan herran naapuri ajoi pysäköityä autoa jenkillään perää vähän lyhemmäksi.
Auto ei muuten suomesta ostettu vaan Sri Lankasta, jossa auto oli ensimmäiset 8 vuotta edellisellä omistajalla.
Olen sen toinen omistaja edellinen omistaja vanha herra osti sen uutena. Ja auto tuli itselleni autovahinkokeskuksen kautta, kun vanhan herran naapuri ajoi pysäköityä autoa jenkillään perää vähän lyhemmäksi.
Auto ei muuten suomesta ostettu vaan Sri Lankasta, jossa auto oli ensimmäiset 8 vuotta edellisellä omistajalla.
Viimeksi muokannut jakob85, Ke Heinä 05, 2006 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seat Cordoba TDI -03
No ei pitäisi enää pistää silmään...btw eikö se vas.takaov. "pieni" ruosteläikkä häiritse yhtään, vai jääkö se havaintopaikastasi katsoen katveeseen?
Olivat vetäneet laakkosella koko puskurin punaiseksi ja joutuivat vielä kertaalleen maalaamaan sen listan takaisin mustaksi.
Oli ollut kuulemma melkoisen arvokas korjaus. Huonompi vak.tarkastaja olisi varmaan jo ryhtynyt lunastusneuvotteluihin.
Olivat vetäneet laakkosella koko puskurin punaiseksi ja joutuivat vielä kertaalleen maalaamaan sen listan takaisin mustaksi.

Lujaa menee, mut menköön...
SAAB 9000 2.3 turbo-S 1991
SAAB 9000 2.3 turbo-S 1991
-
- "Aero"
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
- Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa
Nyt kun tuon sanoit niin varmasti pitää seuraavan kerran syynätä. Pitää jättää lappu että nyt on kurkittu tarkemmin
No mutta oikeasti, eihän me pienistä välitetä 
Kyllä tuota sinun autoasi on tullut kaiholla katseltua, itselläni kun oli vielä reilu vuosi sitten samanlainen


Kyllä tuota sinun autoasi on tullut kaiholla katseltua, itselläni kun oli vielä reilu vuosi sitten samanlainen

R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08