Kysymys 1.
Vasen sivuvilkku vetelee omiaan suht tehokkaasti. Eli kun pistää vilkun päälle, niin vilkkuvalo takana kyllä toimii, mutta myöskin jarruvalo vilkkuu.
Kun pistää hazardit päälle, niin vilkkuu iloisesti takana kaikki valot
Eli johdot sekasin tj? Eihän tuo haittaa, mutta katsastusmies ei varmaan tykkää valoshowsta.
Kysymys 2.
Autoon iskettiin uudet Konin sport-iskarit H & R-jousien kaveriksi. Iskunvaimentimet ovat nyt tehdasasetuksilla, joka vaikuttaa aika pehmeältä. Kokemuksia tai neuvoja miten kannattaa säätää nuo ? Takaiskareita ei taida saada säädettyä ilman niiden poisottoa? Etutolppia ilmeisesti voi säätää helpostikin?
-defu
Pari kysymystä vilkuista ja iskunvaimentimista
Re: Pari kysymystä vilkuista ja iskunvaimentimista
Maadoituksethan siellä kusee, joten maadoituspisteet ja valojen kontaktit puhdistukseen ja tarkkailuun.defu kirjoitti:Kysymys 1.
Vasen sivuvilkku vetelee omiaan suht tehokkaasti. Eli kun pistää vilkun päälle, niin vilkkuvalo takana kyllä toimii, mutta myöskin jarruvalo vilkkuu.
Kun pistää hazardit päälle, niin vilkkuu iloisesti takana kaikki valot 8)
Eli johdot sekasin tj? Eihän tuo haittaa, mutta katsastusmies ei varmaan tykkää valoshowsta.
-defu
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Pari kysymystä vilkuista ja iskunvaimentimista
Jep: etutolppien säätö käy helposti mukana tulevalla (valkoisella?) muoviavaimella. Takaiskarit säädetään muistaakseni painamalla iskari täysin alas, jotta säätöhaarukka iskarin sisällä ottaa kiinni. Sitten kierretään haluttuun suuntaan haluttu matka.defu kirjoitti:Kysymys 2.
Autoon iskettiin uudet Konin sport-iskarit H & R-jousien kaveriksi. Iskunvaimentimet ovat nyt tehdasasetuksilla, joka vaikuttaa aika pehmeältä. Kokemuksia tai neuvoja miten kannattaa säätää nuo ? Takaiskareita ei taida saada säädettyä ilman niiden poisottoa? Etutolppia ilmeisesti voi säätää helpostikin?
-defu
Tuo täysin alas painaminen ja kiertäminen edellyttää siis ainakin jomman-kumman pään irrottamista autosta. Voi olla, että helpoimmaksi käy koko putken irrottaminen ja käsissä säätely.
Eri asia sitten niillä, joilla Konit on olleet jo kiinni autossa, ja alapultti totuttuun tapaan jämähtänyt. Silloin varmaan tekee mieli koittaa ensin yläpäiden irrotusta ja säätöä. Työskentelyasennon voisin kuvitella olevan ainakin !
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)