Miksi ei stegittäisi?
Miksi ei stegittäisi?
Nyt tekis niin paljon mieli ostaa ykkösstegi tonnariin että ei mitään rajaa  
 Pistäkää syitä miksi ei kannattaisi   
 Mielessä pyörinyt lähinnä laatikon/kytkimen kestävyys (normaaliajossa), hälyn (ajonesto?) toimivuus ja obd-diagnostiikan toiminta uudella boksilla. Ja ce-valon mahdollinen syttyminen. No tokihan se maksaa euroja mutta elämä on jne. Tästä on varmaan kyllä jauhettu jo monesti mutta pistäkääs jotain lyhyttä yhteenvetoa.
			
			
									
									
						- 
				Keltanokka
 - "Kaasari"
 - Viestit: 28
 - Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 16:03
 - Paikkakunta: Helsinki
 
Moro!
Itse painin juuri stage1-> stage3:seen päivittämisen kanssa hiukan juuri samoissa ajatuksissa.
Jos päivitän lisää, niin mikä sitten seuraavaksi laukeaa.
Stage1:sen jälkeen kun viime aikoina on tuo vanha kytkin alkanut luistaa.
Eli vaihtoon menee, mutta kytkin on kuluvaa tavaraa ja autolla jo ruuvattu tovi. Joten se on melko varmasti tiedossa jossain vaiheessa.
Ja tuo "normaaliajo", unohda koko juttu!
 
Jos lastun laitat, niin sinähän sitä käytät, se on selvä.
Mitä iloa siitä muuten on?
Mutta sen voin sanoa, että tuo kytkimen laukeaminen ei sitten tunnu missään!
Sen verran tuohon matalapaine tonnariini tuli eloa, että oksat pois
  
Eli suositellaan erittäin paljon.
PS. muut enemmän kokeneet voivat sitten kertoa muista mielessäsi pyörivistä asioista.
			
			
									
									
						Itse painin juuri stage1-> stage3:seen päivittämisen kanssa hiukan juuri samoissa ajatuksissa.
Jos päivitän lisää, niin mikä sitten seuraavaksi laukeaa.
Stage1:sen jälkeen kun viime aikoina on tuo vanha kytkin alkanut luistaa.
Eli vaihtoon menee, mutta kytkin on kuluvaa tavaraa ja autolla jo ruuvattu tovi. Joten se on melko varmasti tiedossa jossain vaiheessa.
Ja tuo "normaaliajo", unohda koko juttu!
Jos lastun laitat, niin sinähän sitä käytät, se on selvä.
Mitä iloa siitä muuten on?
Mutta sen voin sanoa, että tuo kytkimen laukeaminen ei sitten tunnu missään!
Sen verran tuohon matalapaine tonnariini tuli eloa, että oksat pois
Eli suositellaan erittäin paljon.
PS. muut enemmän kokeneet voivat sitten kertoa muista mielessäsi pyörivistä asioista.
Minulla ainakin oli 2.0T-tomaattitontussa mm. tuo Steg 1 -lastu. Ei ongelmia. Ei tonnarista steg 1:nkään kanssa vielä kohtuuttoman tehokas tule, eiköhän se laatikko kestä.MacTurbo kirjoitti:Mites tuo Stage-1:n asentaminen automaattiin?
Piileekö laatikkoremontin vaara?
Tartteeko sen asentamiseksi auto viedä säädettäväksi esim PCS:lle?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
						'84 900T8 Museoautoprojekti
Ei oo ainakaan vielä mulla lauennut, (eikä laukeamisesta ole merkkiäkään).Vaikka tolla lootalla on kohta rullattu tuo 300tMacTurbo kirjoitti:Mites tuo Stage-1:n asentaminen automaattiin?
Piileekö laatikkoremontin vaara?
Tartteeko sen asentamiseksi auto viedä säädettäväksi esim PCS:lle?
Paineita on tossa jubissa 1,2-1,3bar riippuen bensan ja ilman laadusta.
Tehoista en mene sanomaan muuta kuin tilattaessa oli pyyntö +200hp ja vääntöö alle 40kg ZF:n takia.
Öljyt (tuo3,5L) ja filtterihän tonne kannattaa kerran kesässä vaihtaa muutenkin.
Ja tuo lootaöjyn cooleri taitaa olla aika ehdoton.
Ja OBD rekkulat on toiminut vakion ja viriboksin kanssa OK.