katkoo bensansyöttöä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

katkoo bensansyöttöä

Viesti Kirjoittaja 900S »

Miten tuo vekotin (900S-90) katkoo edelleen bensansyöttöä, vaikka eilen liitin ylipainekytkimen piuhat yhteen?? ja se katkoo syöttöä vieläpä aikaisin, jo 0,6 barin paikkeilla!
Olen luullut, että kun tuo kytkimen ohittaa, minkään ei pitäisi enää rajoittaa ahtojen nousua, mikäli ne suuremmalle on säädetty.
Ideoita??
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Eikös tuo ilmamassarajoitus '90 mallisissa ässissä pätki juuri noilla tienoin, onko vakiolastu?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

jcarlson kirjoitti:Eikös tuo ilmamassarajoitus '90 mallisissa ässissä pätki juuri noilla tienoin, onko vakiolastu?
Ei pitäisi olla vakio, mutta mistä sitä tietää mikä mulle myytiin... BSR:n kopiochippi sen tosiaan pitäisi olla.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7683
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Katkooko aina noilla lukemilla vai vasta vähän pidemmäs kiihdytykses?

Jos pidemmäs niin väsyny bensapumppu/tukkeinen bensasuodatin voi oireilla noin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

tetammi kirjoitti:Katkooko aina noilla lukemilla vai vasta vähän pidemmäs kiihdytykses?

Jos pidemmäs niin väsyny bensapumppu/tukkeinen bensasuodatin voi oireilla noin.
Ei tarvi kovin pitkäänkään kiihdyttää, mutta sateisella/happirikkaalla säällä katkoo huomattavasti nopeammin kuin mitä kuivalla säällä.
Bensasuodatin on vaihdettu 20tkm sitten, mutta bensapumppua tuskin koskaan..
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

kurkkaappa sinne ruiskuboksin sisään että mikä lastu siellä majailee. vakiolastu tosiaan lakkaa ahtamasta siinä 06:n pakeilla
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

xjford kirjoitti:kurkkaappa sinne ruiskuboksin sisään että mikä lastu siellä majailee. vakiolastu tosiaan lakkaa ahtamasta siinä 06:n pakeilla
Olen mä sen itse ostanut ja sinne laittanut, mutta eipä siinä päällä ollut kuin joku teipinpala. Tosin en usko, että kaveri jolta sen ostin, olisi mulle vakiolastuakaan myynyt, MUTTA, sitä en tietysti varmuudella tiedä, onko se poltettu oikein (esim. vahingossa mennytkin vakiolastu kopiointiin).

Jos joltakulta löytyy ylimääräinen bsr:n chippi, lainaan sitä mielelläni, tai vaikka ostankin heti!!
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Kävin tänään hakemassa noita 2764 eprommeja ja prommasin muutaman Lucas-virilastun. Mutta voisihan noita vielä muutaman lisääkin noutaa. Jos kiinnostaa, niin laita YV:tä (vaihtoehtoisesti voin pistää binäärin mailitse).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Ei ole mahdollisuuksia itse prommata, mutta yv:tä lähti sinnepäin..
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

onko sulla 14 vai 14.1? tai no, ei sillä väliä, pomarkusta löytyisi molempia virilastuja kokeiluun...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

mikkoimp kirjoitti:onko sulla 14 vai 14.1? tai no, ei sillä väliä, pomarkusta löytyisi molempia virilastuja kokeiluun...
14 tossa on, mutta uus lastu on tulopäällä jo. ne kun ei kalliita ole.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
MSM
"Tuplakaasari"
Viestit: 61
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 21:44
Paikkakunta: tornio

Viesti Kirjoittaja MSM »

minkälaisia teholukemia tuollalastullasaa :?: ja minkähintanen se on 8O
900s vm90 rip ~220hp 340nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

MSM kirjoitti:minkälaisia teholukemia tuollalastullasaa :?: ja minkähintanen se on 8O
ei se pelkkä lastu niin kovin paljon tehoa tuo, sitten tarvitaan vielä cooleri ja ahtoja. kyllä sen silti yläkierroksilla tuon lastun huomaa. alle 50e...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
MSM
"Tuplakaasari"
Viestit: 61
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 21:44
Paikkakunta: tornio

Viesti Kirjoittaja MSM »

no itselläni on tonnarin cooleri, lisäbensansyöttö,ahtoja 0,8-1,1 bar ,kattipois ja suoraaputkea 2 läpivirtausvaimentimella mutta vakiolastu :roll: vuosisitten penkitetty noin 220hp 320nm 0,8 bar. lisää tekismieli :twisted:
900s vm90 rip ~220hp 340nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

no hyvä että on muut asiat ainakin kunnossa! silti epäilen että sielä lastu on vaihdettu kun paineita pystyy nostamaan, tuossa M90 kun on lastussa syötön katkaisu ~0,6bar.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin