900i kirjoitti:Yhdyn samaan kommenttiin. Helvetin kallis ylläpitää . Jarrulevyt ja palat maksaa niin paljon vag tiskillä että en sanotuksi saa. Tuohon lisää vielä kivat saksalaiset laadukkaat preemium öljyvuodot niin eiköhän se tonnari rupea olemaan kiva peli..
-Kaverin S4 Avanttiin maksoi etujarrupalat alennuksilla 300e/sarja.
Elämä on.
Emännän nipponii (vm2002) maksaa etupalat 18,95€/sarja ....
Mutta jarruosissa kannattaa muistaa se, että jos esim. M5 jarrut maksaakin paljon ne myös palkitsee paljon. Eli usein kestävät vaikka vaihdetuilla nesteillä ja paloilla ihan oikeata ajoakin, mitä suurimman osan auton jarrut eivät kestä.
Eli pitää olla valmis maksamaan, jos hankkii auton, jossa on käytetty rankkaan ajoon tehtyjä palikoita. Tuossa taas kannattaa mietii, tarvitseeko niitä itse, eli tarvitseeko itse koko autoa M5 vai 540 ja sitä rataa...
Speedou kirjoitti:
Eli usein kestävät vaikka vaihdetuilla nesteillä ja paloilla ihan oikeata ajoakin, mitä suurimman osan auton jarrut eivät kestä.
Meinaatko että suurimmassa osassa autoista jarrut eivät kestä ajoa?
Tuolla taidetaan tarkoittaa KUNNON ajamista, esim radalla tai vastaavaa, missä normi perheauton jarrut katoaa aika nopeasti
Kuinkahan monta promillen kymmenystä ko. autojen "ajosuoritteesta" on ajettu radalla - noin niinkuin keskimäärin? Suurimmalla osalla tuskin on ajettu yhtäkään "ratakilometria".
Einiin, mutta ne on tehty kestämään sitä. Ne ovat M-malleja, jotka ovat tehty kovaan ajoon. Ajettiin niillä sitä tai ei. Joten eipä ole sillä mitään merkitystä. Aivan sama, kuin Porscheilla, Ferrareilla jne. Monet menevät rantacruisinkiin ja motarikiihdyttelyyn. Vaikka potentiaalia olisi 100 kierrokseen rataa putkeen.
MacTurbolle,
Tosiaan, omassa ajossa ei tunnu monien autojen jarrut kestävän edes kadulla. Radalle ees voi harkita vievän.
Tosiaan, omassa ajossa ei tunnu monien autojen jarrut kestävän edes kadulla. Radalle ees voi harkita vievän.
OK, luovutan
Mutta olen silti samaa mieltä Bob:in kanssa.
Hankkisin itse kyllä silläkin rahalla jotain muuta "fiilisteltävää" muin M-sarjan bemarin, vaikka jonkin vanhan klassikon tai vesitason
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Speedou kirjoitti:Einiin, mutta ne on tehty kestämään sitä. Ne ovat M-malleja, jotka ovat tehty kovaan ajoon. Ajettiin niillä sitä tai ei. Joten eipä ole sillä mitään merkitystä. Aivan sama, kuin Porscheilla, Ferrareilla jne. Monet menevät rantacruisinkiin ja motarikiihdyttelyyn. Vaikka potentiaalia olisi 100 kierrokseen rataa putkeen.
MacTurbolle,
Tosiaan, omassa ajossa ei tunnu monien autojen jarrut kestävän edes kadulla. Radalle ees voi harkita vievän.
Lihavoidusta tekstistä vois olla eräällä entisellä M5 omistajalla hyvin poikkeava mielipide mut siitä ei sen enempää.. :lol:Auto meni myyntiin osina..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Koska Saabistit ovat ahtamisen spesialisteja verrattuna esim btcf:n porukkaan niin pitääpä kysyä täältä neuvoa, eli tuollainen setti kiinnostaisi, tosin osittain itse rakenneltuna (eli halvempaan hintaan): http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=109&id=
Onko tuollaisen asentamisessa muita esteitä kuin saastepäästöt = VTT:n todistus??
Tuollainen mieto viritys kiinnostaisi, menisi vakiomännillä ja ilman IC:tä, tosin tuon setin hinta on niin suolainen että pitäisi hankkia osa kerrallaan sieltä täältä
Jos haluaisi kunnolla tehoa niin sitten isompaa ahdinta, IC:tä ja matalapuristeisimpia mäntiä, joku 700hv on kuulemma ihan ok katuajossa ja kestääkin
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
VTT:n todistus ja penkkilaput riittää, tehot lapulla mallisarjan tehokkain + 20% max. Eihän tuo remmiahdin nosta pakolämpöjä niinkuin pakokaasuahdin, mutta olisi se cooleri hyvä olla moisenkin kanssa, kiinalaisia sisärivoitettuja kun saa alta 200€.
Japso kirjoitti:VTT:n todistus ja penkkilaput riittää, tehot lapulla mallisarjan tehokkain + 20% max. Eihän tuo remmiahdin nosta pakolämpöjä niinkuin pakokaasuahdin, mutta olisi se cooleri hyvä olla moisenkin kanssa, kiinalaisia sisärivoitettuja kun saa alta 200€.
Juu jos nyt tulee pidettyä koko baijerilaista edes niin pitkään, niin kyllähän tuollainen plug&pray -asennus olisi aika houkutteleva, hinta vaan on aika suolainen.
Viimeksi muokannut ng900aero, To Kesä 29, 2006 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
"Kyllä".. riippuu ihan siitä missä ajelee. Kyllä meillä oli sitten jätkien kanssa hauskaa kun eräs kaveri oli uudehkolla biimerillään Lappohja-reissulla. Se oli ainoa takavetoinen auto siellä ja myös ainoa, jota saatiin sitten hinata, työntää, kaivaa yms. kun se jäi joka ikiseen kohtaan jumiin mihin vaan voi jäädä :D