VIRITYKSESTÄ

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

VIRITYKSESTÄ

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: VIRITYKSESTÄ

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Turbojubilee kirjoitti:www.tmuukkonen.fi 8) 8) 8)
Niin...siis mitä tahdot sanoa :roll:
Muukkonen kannattaa kiertää KAUKAA jos saabia on virittelemässä 8)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Oma kokemukseni Muukkosesta oli, että palvelu oli ystävällistä
ja yritteliästä, mutta ei sitä Saabin ohjelmallista lastuttamista kylläkään
jostain syystä saatu tehdyksi. ( laitteet eivät suostuneet yhteistyöhön Saabin kanssa )
Putki saatiin sentään vaihdetuksi ja ilmansuodatin.
Sittemmin hankittu Speedpartsin lastu on taasen toiminut minulla ihan hyvin.
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

saabisti2 kirjoitti:Oma kokemukseni Muukkosesta oli, että palvelu oli ystävällistä
ja yritteliästä, mutta ei sitä Saabin ohjelmallista lastuttamista kylläkään
jostain syystä saatu tehdyksi. ( laitteet eivät suostuneet yhteistyöhön Saabin kanssa )
Putki saatiin sentään vaihdetuksi ja ilmansuodatin.
Sittemmin hankittu Speedpartsin lastu on taasen toiminut minulla ihan hyvin.
JanMacilla on muuten tasan samanlaisia kokemuksia. Jos hän vielä käy täällä palstalla, niin hänhän voisi valaista meitä kaikkia, kuinka Muukkonen "pystyy" hoitelemaan Saabien viritykset ja kuinka useita tunteja sitä joutuu istuskelemaan odottelemassa ja sitten lopuksi selviää, että kyseinen softa ei toimikaan kyseisessä Saabissa.

Itse olen kanssa sitä mieltä, että jos on virittämässä Saabia, kannattaa kiertää Muukkonen kaukaa ja satsata joko Maptuniin, Hirschiin tai Nordiciin.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Turbo Sensonic kirjoitti: JanMacilla on ... ... ja kuinka useita tunteja sitä joutuu istuskelemaan odottelemassa ja sitten lopuksi selviää, että kyseinen softa ei toimikaan kyseisessä Saabissa.
Niin tosiaankin, muistelen että minullakin aika silloin varattu 09.00:ksi, auton sain ajettua halliin ~12.00 :(
ja pääsin lähtemään sieltä vasta ~14.30 tms.... :evil:
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
FCUK
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 05:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FCUK »

Minulla on aivan samanlaisia kokemuksia ajoin muukkoselle n. 400km ja sitten se löi sen kannettavan ratin alle kiinni ja pari tuntia siinä istuttua sanoi että ei saa vehkeitä toimimaan. v*** että v**tti meni rahaa varmaan 100€ bensaan ja ruokiin ja mitään se äijjä ei saanut aikaseksi. Ihme juttu jos ei ole saanut vehkeitä vieläkään korjattua, kävin siellä viime kesänä.

Kannattaa todellakin kiertää paikka todella kaukaa ja sijoittaa speedpartsille mihin itse sijoitin ja tyytyväinen olen ollut, tosin vaihdoin auton ja taas himottaisi tilata lastu, seuraava tilaus menee varmaan nordicille tai maptunille koska speedpartsilla pahoja toimitusongelmia.
Vastaa Viestiin