Ei liene paha rasti vaihtaa itse?
uusi turbo
uusi turbo
nyt on sitten tilattu uusi turbo. vanha rupes pitää ääntä sillointällöin ja öljyä meni litra/1500km. Garret gt 17 tilalle samanlainen, en aatellu ruveta kikkaileen sen mitsun kanssa
.
Ei liene paha rasti vaihtaa itse?
Ei liene paha rasti vaihtaa itse?
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Hankit uuden pakosarjan ja turbon välisen tiivisteen ja vaikka muutaman kupariprikan (4) banjoja varten.
- Lasket öljyt ja nesteet pihamaahan.
- Vesi- ja öljyletkut ruuvaat irti sekä pari ohutta alipaineletkua, mitkä tulee magneettiventtiililtä.
- irrotat IC:n ja imuputken klemmarin. DP-irti turbosta.
- Avaat mutterit pakosarjan ja turbon välistä
Viet vanhan turbon naapurin biojäteastiaan.
- uusi turbo uuden tiivisteen kanssa hollille ja kiinnität mutterit pakosarjan ja turbon välistä
- DP-kiinni turboon.
- Vesi- ja öljyletkut ruuvaat kiinni sekä pari ohutta alipaineletkua, mitkä tulee magneettiventtiililtä. PAITSI ylempi öljyputki l. öljyn tuloputki.
- täytä turbo moottoriöljyllä (korkillinen) öljyn tuloputken reiästä. Kiinnitä myös tämä putki.
- IC:n ja imuputken klemmarit kiinni.
- Laita 4 litraa öljyä ja paljon jäähdytysnestettä.
- Laita öljy- ja vesiproput kiinni
- Laita 4 litraa öljyä ja paljon jäähdytysnestettä.
- Virisetin ostoon.
- Lasket öljyt ja nesteet pihamaahan.
- Vesi- ja öljyletkut ruuvaat irti sekä pari ohutta alipaineletkua, mitkä tulee magneettiventtiililtä.
- irrotat IC:n ja imuputken klemmarin. DP-irti turbosta.
- Avaat mutterit pakosarjan ja turbon välistä
Viet vanhan turbon naapurin biojäteastiaan.
- uusi turbo uuden tiivisteen kanssa hollille ja kiinnität mutterit pakosarjan ja turbon välistä
- DP-kiinni turboon.
- Vesi- ja öljyletkut ruuvaat kiinni sekä pari ohutta alipaineletkua, mitkä tulee magneettiventtiililtä. PAITSI ylempi öljyputki l. öljyn tuloputki.
- täytä turbo moottoriöljyllä (korkillinen) öljyn tuloputken reiästä. Kiinnitä myös tämä putki.
- IC:n ja imuputken klemmarit kiinni.
- Laita 4 litraa öljyä ja paljon jäähdytysnestettä.
- Laita öljy- ja vesiproput kiinni
- Laita 4 litraa öljyä ja paljon jäähdytysnestettä.
- Virisetin ostoon.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
maptunin steg 1 on jo, hetken aikaa kävi mielessä josko se olis rasittanu turboa, mutta olihan sillä jo ajettu 174 000 ja risat.
mitä hinta luokkkaa olette maksaneet tuosta garret gt 17.
sen mitä soittelin niin 650-700 oli hinnat.
mitä hinta luokkkaa olette maksaneet tuosta garret gt 17.
sen mitä soittelin niin 650-700 oli hinnat.
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Lisätään vielä että irrota turbon ja lohkon välinen tukirauta.peinu kirjoitti:Hankit uuden pakosarjan ja turbon välisen tiivisteen ja vaikka muutaman kupariprikan (4) banjoja varten.
- Lasket öljyt ja nesteet pihamaahan.
- Vesi- ja öljyletkut ruuvaat irti sekä pari ohutta alipaineletkua, mitkä tulee magneettiventtiililtä.
- irrotat IC:n ja imuputken klemmarin. DP-irti turbosta.
- Avaat mutterit pakosarjan ja turbon välistä
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
savut otettu
... sen kuka seuraavaksi rupee hommaan, niin kannattaa hankkia ne pinnapultit 7 klp, niin ei tartte kauheesti tapella, banjo pultit 12 mm kannalla, on sitten KIINNI kun ekaa kertaa yrittää aukasta niin tuntuu että tila ja poveri on jossain muualla. pianonsoittajan/gynekolokin malliset sormet on sitten avuksi
Olis tää ollu normi lauantaille aika jopi, mutta sattui oleen duuni vuoro ja onneksi ei puhelin soinu kertaakaan, joten tuntiliksa+ lauantai 20% niin asennus kulut vaan halpenee
ei sitten enää tullut öljyn katkua
Olis tää ollu normi lauantaille aika jopi, mutta sattui oleen duuni vuoro ja onneksi ei puhelin soinu kertaakaan, joten tuntiliksa+ lauantai 20% niin asennus kulut vaan halpenee
ei sitten enää tullut öljyn katkua
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839