Time for service Saab 9-3 og
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Time for service Saab 9-3 og
Kysyin jo aikaisemminkin samaa asiaa täällä. Saab 9-3 1998 ajotietokoneeseen tulee time for service käynnistettäessä. Olen painanut CLEAR-painiketta pitkään, on tullut CLEARED-teksti, mutta aina käynnistettäessä tulee teksti uudelleen. Teenkö väärin jotain?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ti Helmi 24, 2004 08:30
- Paikkakunta: Perämeri
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Time for service Saab 9-3 og
Paina CLEAR -painiketta. Muutaman sekunnin kuluttua näyttöön ilmestyy "CLEARED". Jatka edelleen CLEAR -painikkeen painamista. Kun olet painanut CLEAR -painiketta noin 8 sekunnin ajan, näyttöön ilmestyy "SERVICE". Tämän jälkeen huoltoilmaisin on nollattu.Hietalahti kirjoitti: Kysyin jo aikaisemminkin samaa asiaa täällä. Saab 9-3 1998 ajotietokoneeseen tulee time for service käynnistettäessä. Olen painanut CLEAR-painiketta pitkään, on tullut CLEARED-teksti, mutta aina käynnistettäessä tulee teksti uudelleen. Teenkö väärin jotain?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Juuri näin.
Tähän väliin ei voi olla kommentoimatta muuta kuin että: samat tiedot löytyy jokaisen 9-3:n hanskalokerosta omistajan käsikirjasta.
UNIX-gurut toteaisivat tähän: RTFM
Jokaiselle autoilijalle suositeltavaa on lukea käyttöohje läpi kannesta kanteen oikein ajatuksen kanssa. Kuulostaahan se hieman hölmöltä - kaikkihan autoa osaavat käyttää: pedaalit on samassa järjestyksessä ja oven saa auki kuka vaan jos on avain. Kuitenkin aika monta turhaa kyyneltä on tälläkin forumilla vuodatettu useastakin pitkään setvitystä aiheesta. Hienoissa Saabeissamme on aika monta kekseliästä ja hienoa piirrettä, jotka avautuvat vain käsikirjan kautta. Ihan sähköantennin "rasvaamisesta" takalasin lämmittimen automaatikytkimen kautta huoltoilmaisimeen.
En toki tahdo moittia ketään kysymyksistä. Mielumminkin kannustan Saabisteja tutustumaan kulkineisiin huolella, niin pystyy jopa välttämään ongelmatilanteita.
Tähän väliin ei voi olla kommentoimatta muuta kuin että: samat tiedot löytyy jokaisen 9-3:n hanskalokerosta omistajan käsikirjasta.
UNIX-gurut toteaisivat tähän: RTFM
Jokaiselle autoilijalle suositeltavaa on lukea käyttöohje läpi kannesta kanteen oikein ajatuksen kanssa. Kuulostaahan se hieman hölmöltä - kaikkihan autoa osaavat käyttää: pedaalit on samassa järjestyksessä ja oven saa auki kuka vaan jos on avain. Kuitenkin aika monta turhaa kyyneltä on tälläkin forumilla vuodatettu useastakin pitkään setvitystä aiheesta. Hienoissa Saabeissamme on aika monta kekseliästä ja hienoa piirrettä, jotka avautuvat vain käsikirjan kautta. Ihan sähköantennin "rasvaamisesta" takalasin lämmittimen automaatikytkimen kautta huoltoilmaisimeen.
En toki tahdo moittia ketään kysymyksistä. Mielumminkin kannustan Saabisteja tutustumaan kulkineisiin huolella, niin pystyy jopa välttämään ongelmatilanteita.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
En pahemmin ole jaksanut ohjekirjaa lueskellapeinu kirjoitti:
Jokaiselle autoilijalle suositeltavaa on lukea käyttöohje läpi kannesta kanteen oikein ajatuksen kanssa.
Eilen kuitenkin satuin sen vain avaamaan ja huomasin, että Saabissakin on "follow me home"-toiminto, joka on mielestäni suht kätevä.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Autolla ajamiseen ei ohjekirjaa tarvi, mutta esim. Saabien ohjekirjasta löytyy paljon erilaista tietoa, jota ei kovin moni etukäteen tiedä. Huollossa voi mm. säädättää kuinka nopeasti peräluukku menee sulkemisen jälkeen lukkoon, taikka montako kertaa ja kuinka nopeasti vilkut välähtelevät ovien lukkiutumisen jälkeen.
Näin ainakin 93 Aerossa -02.
Näin ainakin 93 Aerossa -02.
STCF #3