Myrkyn sekalaiset projektit..
Äläs irvaile, jos en keksi tuolle mittausten/laskelmien/googletuksen jälkeen käyttöä niin se on omakustannehintaan sinun.Suppari kirjoitti:Mulle saa kans myydä kaikki 15euron holsetit
Btw. ostin juuri puhelimessa summamutikassa 4kpl ruiskusuuttimia jostain nipponista hintaan 5eur.. suuttimissa lukee INP-480 ja väriltään ovat siniset.. kellään tietoa mitä nuo on?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Ei mutta, laita lisää tietoa kun saat ne käteen Liitin tyyppi, jne auttaa tarkistuksessa. INP kuulostaa kyllä tutulta mutta...Myrkky kirjoitti:Äläs irvaile, jos en keksi tuolle mittausten/laskelmien/googletuksen jälkeen käyttöä niin se on omakustannehintaan sinun.Suppari kirjoitti:Mulle saa kans myydä kaikki 15euron holsetit
Btw. ostin juuri puhelimessa summamutikassa 4kpl ruiskusuuttimia jostain nipponista hintaan 5eur.. suuttimissa lukee INP-480 ja väriltään ovat siniset.. kellään tietoa mitä nuo on?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Nyt on myrkky-setä päästään pyörällä.. jostain romusta on melkeinpä luovuttava kun tuli ostettua koriltaan säilyttämisen arvoinen kolmiovinen satku.
Hitto kun ei raaskis luopua nopasta.. ja sehän on vielä keskeneräinenkin, ei raaskis luopua turbo-sakusta.. se on edelleen ikäistään keskivertoa parempi koriltaan, pitää varmaan tyrkätä tuo eukon lanceri paaliin.
Kuvia ostokista:
Etunurkka saanut siipeensä hieman.
Mut ei hätää, 10 minuuttia meni ja..
Kuskin ovi on ruosteeton, samaten apparinpuoleinen, takaluukussakaan ei valittamista.
Etsimällä etsien löysin tuosta rakkineesta yhden 5cm*10cm paikan kuskinpuoleisesta takapyöräkotelosta.. ja tutkipa tuota räkkinettä mistä vaan, niin aina on kädet kotelosuojaröhnässä.. sitä on nimittäin paljon.
Hitto kun ei raaskis luopua nopasta.. ja sehän on vielä keskeneräinenkin, ei raaskis luopua turbo-sakusta.. se on edelleen ikäistään keskivertoa parempi koriltaan, pitää varmaan tyrkätä tuo eukon lanceri paaliin.
Kuvia ostokista:
Etunurkka saanut siipeensä hieman.
Mut ei hätää, 10 minuuttia meni ja..
Kuskin ovi on ruosteeton, samaten apparinpuoleinen, takaluukussakaan ei valittamista.
Etsimällä etsien löysin tuosta rakkineesta yhden 5cm*10cm paikan kuskinpuoleisesta takapyöräkotelosta.. ja tutkipa tuota räkkinettä mistä vaan, niin aina on kädet kotelosuojaröhnässä.. sitä on nimittäin paljon.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Ainakin runkonumeron mukaan, paperit saan jälkitoimituksena.Jope kirjoitti:M83?
Oli meinaan positiivinen ylläri tuo härveli, vaikka kehuivat pari tuttua tuota koria niin en tosiaan uskonut että tuon ikäisiä voi olla sen kuntoisia että ainoat päällepäin näkyvät ruosteet löytyy tankinluukusta ja vetokoukusta. Ja sen mitä pyörillään maassa olevana olen alle kurkkinut niin eipä tuota korroosion pirulaista lisää löytynyt, vetaritunnelitkin hyvät.
Bonuksena tuossa näkyy olevan ihan uudenkarhea syyläri, vesipumppu ja lämpärin hana. Talvinakit on helposti yhden talven ajettavat.. ehkä kahdenkin ja kesärenkaat on sunburst aluilla. Mukana tuli uudenkarheat sonyn 6*9 kajarit hattuhyllyllä ja pesua vaille hyväkuntoiset beiget penkinpääliset.. tosin päälisten alle en ole vielä katsonut että missä kunnossa penkit lienee.
Nyt on lievää suurempi taistelu ittensä kanssa että laittasko tuohon vaan ruiskun ja ajais leimalle.. vai tekiskö ajan kanssa t16 tekniikalla megasquirtII ruiskutetun jonkunverran viilatun ajokin.
Edit: Kytkinpolkimen joutuu korjaamaan, siitä lienee se reikä kulunut soikeaksi.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Mittaillaan jahka keretään.. tarvetta siivelle vai koko kompurapuolelle.. ?Meinaan joitain TO4:n pelkkiä siipiäkin on irtaallaan.hewidero kirjoitti:Kuinka iso imusiipi tuossa sun löytämssä "keltaisen ja kalliin" turbossa oli? Olis tarvetta 52mm siivelle.
Siipiä on nimittäin lukuisia erilaisia.. halkaisija on vain yksi kriittisistä mitoista.
Tänään alkoi sit nopan kattoluukkuprojekti taasen etenemään, äsken purettiin Mertmi:n kanssa sisusta irti ja seuraava vaihe olisi antaa rälläkän laulaa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Jurpon unohdin lahopäänä mittailla tänään, mutta kattoluukkuprojekti eteni hieman, porailin pistehitsejä kattokourunreunasta...
...ja mallailin tulevaa katonpalaa...
...ja totesin että tuli porattua turhankin taakse asti sekä eteenpäin joutuu poraamaan lisää.
Ja jokaisessa projektissahan on ne äärimmäisen tarkat mittapiirrustukset se tärkein lähtökohta...
...ja mallailin tulevaa katonpalaa...
...ja totesin että tuli porattua turhankin taakse asti sekä eteenpäin joutuu poraamaan lisää.
Ja jokaisessa projektissahan on ne äärimmäisen tarkat mittapiirrustukset se tärkein lähtökohta...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Katto olis leikeltynä, uutta palaa soviteltuna paikalleen ja hitsaustakin aloiteltiin.. saatiin neljä hitsinappia ja mikki sano poks. Pitää kohtpuoliin lähteä kaverin hallille jatkamaan hitsailua.
Mikon kanssa tuskasteltiin lievien istuvuusongelmien kanssa tuon uuden pellinpalan suhteen, mutta mitäpä voi odottaa kun nopan katto on muotopuoli kittikasa.. ilmeisesti kipattu ympäri joskus, eikä siinä uudessakaan kattopalassa niin hirveästi ylistämistä ole kun sekin on ollut katollaan(suossa).
Alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan ja v*tuttamaan koko katto.. miksi.. oi miksi tuleekin aina aloitettua tuollaisia älyvapaita urakoita..
Pari kuvaa: Mikko tekee pokkausta ja Palaa sovitellaan
Mikon kanssa tuskasteltiin lievien istuvuusongelmien kanssa tuon uuden pellinpalan suhteen, mutta mitäpä voi odottaa kun nopan katto on muotopuoli kittikasa.. ilmeisesti kipattu ympäri joskus, eikä siinä uudessakaan kattopalassa niin hirveästi ylistämistä ole kun sekin on ollut katollaan(suossa).
Alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan ja v*tuttamaan koko katto.. miksi.. oi miksi tuleekin aina aloitettua tuollaisia älyvapaita urakoita..
Pari kuvaa: Mikko tekee pokkausta ja Palaa sovitellaan
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Projektirintamalla hiljaista, joten niin on täällä monologirintamallakin. Kattoa hioskeltu ja kittailtu pikkuhiljaa joutoaikoina, mut ei meinaa tulla ku sanomista koko hommasta. Joko itte meinaa läkähtyä tuonne helteeseen hioessaan tai pakkelit jäsii käsiin ennenkun kerkee levittää kaikkia.
Katon kokonaispakkelimäärä jää kyllä huomattavasti pienemmäksi mitä oli ennen luukun asennusta, muinaisen kaadon jäljiltä katto oli tehty hieman turhankin pyöreäksi, eikä haettu tai sit osattu tehdä oikeaa muotoa.
Huomen ois tarkoitus leikellä 80*80 RHS-putkesta koripukkitarpeet ja alkaa suunnittelemaan moottoripukkia sen mukaan mitä ylijäämärautoja jemmasta löytyy.
Virikansi edelleen kasaamatta kun nokkapukki on työstössä ja työstävä kaveri sairaslomalla, noh.. hätäkös tässä... tai siis ois, mut ei voi mitään.
Nopan tulevat ovi- ja takasivuverhoukset sekä c-pilariverhoukset saapuneet, kiitoksia vaan foorumilaiselle kaupoista. Ny kun rahautuis viel senverta että sais haettua sen kattoverhouksen.. jollei myyjä ole jo hävittäny sitä muuanne kun en oo pystyny hakemaan.
Katon kokonaispakkelimäärä jää kyllä huomattavasti pienemmäksi mitä oli ennen luukun asennusta, muinaisen kaadon jäljiltä katto oli tehty hieman turhankin pyöreäksi, eikä haettu tai sit osattu tehdä oikeaa muotoa.
Huomen ois tarkoitus leikellä 80*80 RHS-putkesta koripukkitarpeet ja alkaa suunnittelemaan moottoripukkia sen mukaan mitä ylijäämärautoja jemmasta löytyy.
Virikansi edelleen kasaamatta kun nokkapukki on työstössä ja työstävä kaveri sairaslomalla, noh.. hätäkös tässä... tai siis ois, mut ei voi mitään.
Nopan tulevat ovi- ja takasivuverhoukset sekä c-pilariverhoukset saapuneet, kiitoksia vaan foorumilaiselle kaupoista. Ny kun rahautuis viel senverta että sais haettua sen kattoverhouksen.. jollei myyjä ole jo hävittäny sitä muuanne kun en oo pystyny hakemaan.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Kuitukittiä pohjimmaiset kerrokset, sitten tavallista muovikittiä. Kestänee tuon korin eliniän.. meinaan ilman perusteellista isoa hitsailuhommaa tuo ei ole monen vuoden ilo.ari_viitanen kirjoitti:Laitoitko myrkky tinaa ensin noihin saumoihin?
vai kitillä suoraan tasottelit?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)