Uusi vauvakuva-galleria avattu
Uusi vauvakuva-galleria avattu
Uusi vauvakuva-galleria avattu. Sinne voi jokainen lisätä omia kuviaan, sekä kommentoida toisten kuvia. Jatkossa tulossa foorumi ja chat yms...
Tervetuloa tutustumaan !
http://www.vauvakuvat.com
Tervetuloa tutustumaan !
http://www.vauvakuvat.com
-
- "Hölösuu"
joo-o, tai sitten on kyllä HARVINAISEN ruma vauvapatse kirjoitti:![]()
![]()
Ovat tainneet vauvat päästä isin koneelle kuvia räpläämään
kun tuntuu olevan K18-luokkaa

EDIT: Jaaha, ovat näköjään poistelleet noita "hassuja" vauvakuvia...
Viimeksi muokannut V.J.S, Ke Kesä 07, 2006 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hirsch"
Itsehän et missään nimessä suostuisi ulkonäköäsi korostamaan?Aerochick kirjoitti:Just... ratemybaby.com.
Sairaaseen, kilpailuvetoiseen maailmaan on keksitty taas yksi hulluus lisää..
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Tottakai korostan ja reittaan omaa ulkonäköäni. OMAANI. Mutta pienen vauvan arvosteltavaksi laittaminen on mun mielestä ainakin jotenkin inhottavaa.tknummelin kirjoitti:
Itsehän et missään nimessä suostuisi ulkonäköäsi korostamaan?
Miten helvetissä täällä aina jotkut onnistuvat määkimään joka asiasta ja ymmärtämään toiset väärin?

-
- "Hirsch"
Kunhan auon päätäni. En minä väärin tajunnut, vaan näköjään ihan oikein.Aerochick kirjoitti:Tottakai korostan ja reittaan omaa ulkonäköäni. OMAANI. Mutta pienen vauvan arvosteltavaksi laittaminen on mun mielestä ainakin jotenkin inhottavaa.tknummelin kirjoitti:
Itsehän et missään nimessä suostuisi ulkonäköäsi korostamaan?
Miten helvetissä täällä aina jotkut onnistuvat määkimään joka asiasta ja ymmärtämään toiset väärin?
Mutta eikös pienten eläinten näytteillelaitto ole sitten myöskin iljetys?
-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Jep.Aerochick kirjoitti:
Tottakai korostan ja reittaan omaa ulkonäköäni. OMAANI. Mutta pienen vauvan arvosteltavaksi laittaminen on mun mielestä ainakin jotenkin inhottavaa.
Ja näyttää tuo tampio spammaavan kaikkia löytämiään foorumeita samalla mainoksella. Nettipiuhat poikki tuollaisilta häiriköiltä

2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
- "Hirsch"
Puhutaankohan minusta vai tuosta vauvakuvajutusta ?Termos kirjoitti: Ja näyttää tuo tampio spammaavan kaikkia löytämiään foorumeita samalla mainoksella. Nettipiuhat poikki tuollaisilta häiriköiltä

Ikä täsmää suurinpiirtein, sukupuoli ei ollenkaanAerochick kirjoitti: Tee palvelus ja auo sitä päätäsi jollekin omanikäisellesi ja vaikka samalle sukupuolelle. Toi on inhottavaa

EDIT: Tunnen hatutuksen tänne asti, ja sekös pientä anarkistia miellyttää

-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Hetken olisin voinut lyödä vetoa kiisteleväni keski-ikäisen miehen kanssa..tknummelin kirjoitti: Ikä täsmää suurinpiirtein, sukupuoli ei ollenkaanMiksi provosoida muualla, kun se täällä on niin helppoa?
EDIT: Tunnen hatutuksen tänne asti, ja sekös pientä anarkistia miellyttää

Itse kanavoin omat turhautumani muihin asioihin kuin kanssasaabistien pinnaa koettelemalla. Tosin kohta sitä vaikka saattaa alentua mihin tahansa.

Oli miten oli, mun mielestä koko vauvareittaus on kuvottavaa, eikä se liity millään tavalla oman pärstän tai koirien esittelemiseen.
-
- "Hirsch"
Kävinpä välillä jääkaapilla.
[mielipide]
Kaikenlainen sekundääristen ja primääristen sukupuolielinten esittely ja tyrkylle laittaminen Internetissä on ihan yhtä lailla iljetys, kuin vauvojen vilauttelu ja arvosteltavaksi asettaminenkin. Molemmat lähentelevät ekshibitionismifetisismiä.
[/mielipide]
Mutta harrastakoot ketkä haluavat, kumpaisiakin. Kait niistä molemmista joku friikki kicksinsä saa, joten eihän se uusliberalistisesti ajatellen mitenkään väärin voi sitten olla
[mielipide]
Kaikenlainen sekundääristen ja primääristen sukupuolielinten esittely ja tyrkylle laittaminen Internetissä on ihan yhtä lailla iljetys, kuin vauvojen vilauttelu ja arvosteltavaksi asettaminenkin. Molemmat lähentelevät ekshibitionismifetisismiä.
[/mielipide]
Mutta harrastakoot ketkä haluavat, kumpaisiakin. Kait niistä molemmista joku friikki kicksinsä saa, joten eihän se uusliberalistisesti ajatellen mitenkään väärin voi sitten olla

-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Sukupuolielimistä en tiedä, niitä harvemmin tulee julkisesti esiteltyä.
Onhan se eri asia esitellä julkisesti itse omaa kulahtanutta ja kaikkea muuta kuin viatonta itseään ja vartaloaan, josta kuitenkin itse tekee päätökset, kuin että esittelisi sitä pientä ja viatonta ihmispoikasta, joka ei tee päätöksiä itsestään. "Kattokaa, mulla on kaunein vauva!!!!"
Päivän kysymys onkin: Kuinka pitkälle voi ihminen mennä saadakseen glooriaa?
Tulee jotenkin mieleen Little Britainin sketsit, jossa äiti yrittää hinnalla millä hyvänsä saada muksuaan koe-esiintymisiin ja sitä kautta maineeseen ja kunniaan.

Onhan se eri asia esitellä julkisesti itse omaa kulahtanutta ja kaikkea muuta kuin viatonta itseään ja vartaloaan, josta kuitenkin itse tekee päätökset, kuin että esittelisi sitä pientä ja viatonta ihmispoikasta, joka ei tee päätöksiä itsestään. "Kattokaa, mulla on kaunein vauva!!!!"
Päivän kysymys onkin: Kuinka pitkälle voi ihminen mennä saadakseen glooriaa?

Tulee jotenkin mieleen Little Britainin sketsit, jossa äiti yrittää hinnalla millä hyvänsä saada muksuaan koe-esiintymisiin ja sitä kautta maineeseen ja kunniaan.