Tartteis toi raato nyt viimeinkin hiekkapuhaltaa kun ei viitsi enempää hapon kanssa leikkiä (eikä tiedä vaikka syövyttäis liikaa peltiäkin...).
Niin jos joku tietää hinnaltaan varusmiesystävällistä puhaltajaa kouvolan lähettyvillä (tai on itse sellainen) niin ilmoittakoon, kiitos.
Ei siis tarvitse kokonaan puhaltaa, vaan pääasiassa ovat osat sisälokareista, konetilasta osa +muutama pikkupaikka, eli noissa kohdissa ei haittaa jos ei oo niin nättiä jälki kun kerran piiloon jäävät...
Edullista hiekkapuhaltajaa Kouvolan seudulla?
-
- "Viggen"
Edullista hiekkapuhaltajaa Kouvolan seudulla?
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
-
- "Viggen"
-
- "Viggen"
joo kuulemma tekee hiton hyvää jälkeä mutta pitäis saada nopeesti tehtyä. mut voihan sitä käydä kysymässä...
kaveri vaan aikoinaan vei amazoninsa sinne, teki vuoden sitä jne... halpa oli, mutta mulle riittää pelkkä hiekkapuhallus tuohon käyttöautoon.
edit: löysin kausalasta puhaltajan. tekee kuulemma kolmeen tuntiin. juhannuksen aikoihin sinne siis --->
Kiitti mestarille vinkistä jokatapauksessa.
kaveri vaan aikoinaan vei amazoninsa sinne, teki vuoden sitä jne... halpa oli, mutta mulle riittää pelkkä hiekkapuhallus tuohon käyttöautoon.
edit: löysin kausalasta puhaltajan. tekee kuulemma kolmeen tuntiin. juhannuksen aikoihin sinne siis --->
Kiitti mestarille vinkistä jokatapauksessa.
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!