Missä johdon toinen pää?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
tokahaik
Matalapaineturbo
Viesti:

Missä johdon toinen pää?

Viesti Kirjoittaja tokahaik »

Osaakos joku sanoa mistä löytäisin ajovalojen korkeudensäätömoottorin johdon pään, minne se säätö kytkin tulee kiinni?

Auto on vm. -89 CD tonttu ja johtoa ei ole löytynyt ratin vasemmalta puolelta, enkä tiedä onko sillä mitään vaikutusta että auto on aikoinaan tuotu Ruottin maalta Suomeen.

Ja jos joltain löytyy korjaamokäsikirja mikä kattaisi ko. mallin ja pystyy skannaamaan siitä sähkökaavion jos siinä näkyy tuo moottori niin voi lähettää sähköpostiini (th@luukku.com) kuvia/PDF-tiedoston.
tokahaik
Matalapaineturbo
Viesti:

Eikö kukaan osaa neuvoa??
tokahaik
Matalapaineturbo
Viesti:

Siis sen pään olen piuhoista löytänyt mikä on umpioiden vieressä ja auto on tuo Saab 9000 CD vm. -89, mutta sitä päätä minne se säätö nappula tulee kiinni, niin en ole löytänyt.
Boiga
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Mulla se oli ratin vasemmalla puolella muistaakseni heti siinä hollilla ku avas sen päälikannen . Se nappi meni siihen heittämällä (mulla extra-namiska). Voi ku muistaisin tarkemmin.. Mutta mulla oli -91 mallissa tuo liitin tuolla, vaikkei vakiona ollutkaan säätimiä eikä nappia. -90 mallis mul olis vakiona noi et siit vuosimallista en osaa sanoa..
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Vastaa Viestiin