Saabistit ja moottoripyörät
^ Toivottavasti ei _liikaa_ puuhaa kuitenkaan.
Sattuiko joku katsomaan Subilta uutta sarjaa "Tien päällä Ewan McGregor"?
-> http://www.subtv.fi/subnetti/alasivu.sh ... set?443877
..ihan hyvältä vaikutti ainakin tuon ensimmäisen jakson perusteella.
Sattuiko joku katsomaan Subilta uutta sarjaa "Tien päällä Ewan McGregor"?
-> http://www.subtv.fi/subnetti/alasivu.sh ... set?443877
..ihan hyvältä vaikutti ainakin tuon ensimmäisen jakson perusteella.
Tällainen olis meikäläisen mieleen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Minkäslainen on Yamaha FZR 1000? Näyttää ihan samanlaiselta kuin meikän ex-TZR eli pirun ruma, mutta varmaankin ihan hyvä ajettava?
Honda CBR1000 on meikälle hieman liian iso ja kömpelö, tuo FZR voisi olla numera pienempi ja ketterämpi? Myös muija ajelisi pyörällä eli prätkän ei tarvitsisi senkään vuoksi olla kovin massiivinen.
Tuo FZR ei vaikuttaisi miltään kyykyltä kuitenkaan, eli voisi olla ihan passeli yleispyörä?
Honda CBR1000 on meikälle hieman liian iso ja kömpelö, tuo FZR voisi olla numera pienempi ja ketterämpi? Myös muija ajelisi pyörällä eli prätkän ei tarvitsisi senkään vuoksi olla kovin massiivinen.
Tuo FZR ei vaikuttaisi miltään kyykyltä kuitenkaan, eli voisi olla ihan passeli yleispyörä?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ens alkuun kun saa kytkimen pelaamaan, niin sen jälkeen vaan kovaa ajoa. Eilen avasin kytkinkopan ja lisäsin pari prikkaa kytkimen väliin. Rupesi jo sen verran skulaamaan, että vaihdot sujuu. Vielä pitää avata kerran kun ei veto kokonaan lakkaa kytkimellä. Sitte pitäs vielä vesipumpun stefa vaihtaa kun oli öljy vähän vaihtanu väriä.dq kirjoitti:^ Toivottavasti ei _liikaa_ puuhaa kuitenkaan.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Tuollainen laitos löytyy mun tallista...jonkin verran muuteltu vielä tuon kuvan jälkeen. http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... custom.jpg
Äkkipäätään tulee mieleen että nyt on hakusessa n. 3000-4500e:n arvoinen peli. Noissa molemmissa on puolensa mutta myös isot haittansa.ng900aero kirjoitti:Minkäslainen on Yamaha FZR 1000? Näyttää ihan samanlaiselta kuin meikän ex-TZR eli pirun ruma, mutta varmaankin ihan hyvä ajettava?
Honda CBR1000 on meikälle hieman liian iso ja kömpelö, tuo FZR voisi olla numera pienempi ja ketterämpi? Myös muija ajelisi pyörällä eli prätkän ei tarvitsisi senkään vuoksi olla kovin massiivinen.
Tuo FZR ei vaikuttaisi miltään kyykyltä kuitenkaan, eli voisi olla ihan passeli yleispyörä?
CBR on, kuten sanoit, h*lvetin pitkä ja kankea ajaa. FZR sitten taas ketterämpi mutta niissä vanhemmissa on mahdollisia koneviat. Ovatten ensimmäisiä "Genesis"-koneita litraluokassa ja tuo 5-venttiilitekniikka on hiukan omanlaisensa.
FZR on kohtalaisen vekkuli ajaa, pitää vain muistaa että se on wanhaa tekniikkaa ja ajateltu sen aikaiseen sporttiseen tyyliin. Ei, über-kyykky se ei ole mutta matkamopona vallan vekkuli. Rengaskoko on mitä on, ei ihan vastaa pyörän tehoja.
Jos kuitenkin olet oikeasti moista ostamassa, tärkein tarkistus on: Meneekö 2-vaihde päälle ja pysyykö siellä? Jos tuo tökkii, on kakkosen siirtäjä lepo.
Venttiilivarren kumit?
Käynnistyminen?
Noihin kahteen ylempään liittyy selkeästi imuventtiilien painuminen kanteen ja sitä myöten kansirempan tarve. Ensimmäisten Genesisten vika.
Ei siinä, hauska vekotin kaikinpuolin. Onnea matkaan.
-Janne-
Saab 9-3 TiD '99
Kiitokset neuvoista, ajatuksena olisi hakea pyörä Italiasta jossa eivät maksa juuri tonnia enempää, samalla tulisi pakollinen lomamatkakin hoidettuaZandmann kirjoitti:
Äkkipäätään tulee mieleen että nyt on hakusessa n. 3000-4500e:n arvoinen peli. Noissa molemmissa on puolensa mutta myös isot haittansa.
CBR on, kuten sanoit, h*lvetin pitkä ja kankea ajaa. FZR sitten taas ketterämpi mutta niissä vanhemmissa on mahdollisia koneviat. Ovatten ensimmäisiä "Genesis"-koneita litraluokassa ja tuo 5-venttiilitekniikka on hiukan omanlaisensa.
FZR on kohtalaisen vekkuli ajaa, pitää vain muistaa että se on wanhaa tekniikkaa ja ajateltu sen aikaiseen sporttiseen tyyliin. Ei, über-kyykky se ei ole mutta matkamopona vallan vekkuli. Rengaskoko on mitä on, ei ihan vastaa pyörän tehoja.
Jos kuitenkin olet oikeasti moista ostamassa, tärkein tarkistus on: Meneekö 2-vaihde päälle ja pysyykö siellä? Jos tuo tökkii, on kakkosen siirtäjä lepo.
Venttiilivarren kumit?
Käynnistyminen?
Noihin kahteen ylempään liittyy selkeästi imuventtiilien painuminen kanteen ja sitä myöten kansirempan tarve. Ensimmäisten Genesisten vika.
Ei siinä, hauska vekotin kaikinpuolin. Onnea matkaan.
-Janne-
Eli täytyy kiinnittää huomio etupäässä vaihteiston toimintaan ja siihen ettei paljoa pölläyttele sinistä.
FZR:n painoksi ilmoitetaan 211kg kun taas CBR:n 260kg, eipä ihme kun tuntui niin tuhottoman raskaalta ja kömpelöltä, kun sellaisen puoli kesää omistin Se ei tosiaan ollut mikään ketterä vekotin, kääntösäde henkilöauton luokkaa
Onkos noiden vuosimallilla mitään merkitystä, eli tulisiko välttää jotain tiettyä vuosikertaa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
No eipä ne maksaisi kuin 3000e siellä mutta veroja menisi varmaan 2000e. Meinaan ostaa jonkin niin halvan vessan ettei sitä tee mieli rahan vuoksi myydäkäänSaappi Kuski kirjoitti:no jos sinne asti vaivaudut niin osta samantien xx.
vai onko sekin kömpelö
vähän eri asia tulla saksan kautta takaisin kun saa vetää 300:aa
Sellaisen FZR:n saisi Suomeen ja kilpiin 2000-2500e hinnalla, eli aivan ilmaiseksi Ja kulkeehan sekin yli 270km/h, luulisi riittävän
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Itsellä on 4 vuoden kokemus cbr1000:sta. En minä koe sitä kömpelyyttä haitaksi. Se on tietysti sellainen mutta koska sen matkaominaisuudet on varsinkin 2 päällä niin hyvät, jopa paremmat kuin xx:ssä niin se on minun makuun.. Mutta räppäily leluksi en ehkä ostaisi.
Hondan cbr600 ja 1000 etu on se että nehän on käytännössä viattomia. Kunhan huollot tekee niin ei muuta tarvitse tehdä kun ajaa ja tankata.
kawat ja muut saa sitten talvella levittää tallin pöydälle ja rakentaa kevättä odotellessa uudelleen
Hondan cbr600 ja 1000 etu on se että nehän on käytännössä viattomia. Kunhan huollot tekee niin ei muuta tarvitse tehdä kun ajaa ja tankata.
kawat ja muut saa sitten talvella levittää tallin pöydälle ja rakentaa kevättä odotellessa uudelleen
9000CS 2,3
CBR on varmasti ladukas peli kaikin puolin (omassani alkoi kyllä jakoketju rallatella kylmänä) mutta kuten mainitsinkin, myös vaimon pitäisi kyetä ajamaan sillä ja siksi se täytyy unohtaa koska itsellenikin se oli nuomeroa liian iso. Ja tuollainen vanha jammu on muutenkin paljon räyhäkämmän näköinen. Jos pitää lähteä ajamaan matkaa niin hyppään autoon Eli siis pääosa ajoista tulee ihan pk-seudulla suhatessa ja etupäässä 1-päällä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98