Apua kaivataan kojelaudan purkuun!
-
- "Tuplakaasari"
Apua kaivataan kojelaudan purkuun!
Jooh elikkäs pitäisi ruveta mittaria robaamaan kun Nopeusmittarin viisari pomppii.. miten saan ehjänä kojelaudan irti tai siis ne muovi kuoret mittariston ympäriltä??
ja sit kiinnostaisi tietää että onkohan mitä muita vaihtoehtoja kuin että sielä vaijerissa on rasvaa ym.. kun se tekee tuota em.?? niijoo ja vaijeri on vaihdettu uuteen edellisen omistajan johdosta!
Kiitos ja kumarrus etukäteen vastauksistanne arvon saabistit!!
niin ja autohan on 900i -88 tomaatti
ja sit kiinnostaisi tietää että onkohan mitä muita vaihtoehtoja kuin että sielä vaijerissa on rasvaa ym.. kun se tekee tuota em.?? niijoo ja vaijeri on vaihdettu uuteen edellisen omistajan johdosta!
Kiitos ja kumarrus etukäteen vastauksistanne arvon saabistit!!
niin ja autohan on 900i -88 tomaatti
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
suosittelen lämpimästi:
http://koti.mbnet.fi/stefa/lammitys.htm
tuolta löytyy. itse olen onnistunut jopa näiden ohjeiden perusteella.
http://koti.mbnet.fi/stefa/lammitys.htm
tuolta löytyy. itse olen onnistunut jopa näiden ohjeiden perusteella.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Tuplakaasari"
-
- "Tuplakaasari"
jooh nyt olisi koko kojelauta levällään.. ja mittari kädessä..
olisi pieni kysymys:
Tätä mun mittaria ei tarvii kun pikkasen pyöräyttää käsineen kuusiokoloavaimela ja se on jo tapissaan?!? onko se ok??
mitä nyt aikoinaan jotain mopon mittareita oon räpläilly niin niitä eioo pystynyt kun porakoneella pyörittää että sinne saa jonkun lukeman!!
Jos toi on nyt sitten rikki niin pystyykö tota vaijerin kiinnityskohtaa vaihtamaan? vai mikähän tuota vaivaa?
auttakee auttakee!!
olisi pieni kysymys:
Tätä mun mittaria ei tarvii kun pikkasen pyöräyttää käsineen kuusiokoloavaimela ja se on jo tapissaan?!? onko se ok??
mitä nyt aikoinaan jotain mopon mittareita oon räpläilly niin niitä eioo pystynyt kun porakoneella pyörittää että sinne saa jonkun lukeman!!
Jos toi on nyt sitten rikki niin pystyykö tota vaijerin kiinnityskohtaa vaihtamaan? vai mikähän tuota vaivaa?

-
- "Tuplakaasari"
kiitos sulle nalleolut!!
Oli mittarissa kyllä 282tkm mutta eipä haittaa kun toimii!!!
Olis ollut mukava jäädä rupattelemaan pitemmäksi aikaa mutta piti se emäntä noutaa töistä.. vanhanaikasestihan siinä taas kävi ja remppa vähän venähti ja emäntä joutui odottelemaan.. mutta mitäpä siitä
nyt pari olutta kun remppa tuotti pientä vitutusta
huomenissa alkaa kampparin etupääntiivisteen vaihto

Oli mittarissa kyllä 282tkm mutta eipä haittaa kun toimii!!!
Olis ollut mukava jäädä rupattelemaan pitemmäksi aikaa mutta piti se emäntä noutaa töistä.. vanhanaikasestihan siinä taas kävi ja remppa vähän venähti ja emäntä joutui odottelemaan.. mutta mitäpä siitä

nyt pari olutta kun remppa tuotti pientä vitutusta

huomenissa alkaa kampparin etupääntiivisteen vaihto