Mutta täytyy sanoa että loppujen lopuksi 90% kuljetettavasta asiakaskunnasta on ihan mukavaa porukkaa. Harmi vain että ne 10% ovat sitten ihan täysiä mulkkuja
Mutta niinhän se on kaikkialla palvelualoilla.
Tänään olin päivän töissä, siis 08.00-17.30. Mummoja kauppaan ja kaupasta kotiin. Sairaalaan vientejä ja hakuja. Junalta jotain bisnesväkeä. Ja tietysti yksi humalainen asiakas jota käytin viinakaupassa
99_GL_77 kirjoitti:Mutta täytyy sanoa että loppujen lopuksi 90% kuljetettavasta asiakaskunnasta on ihan mukavaa porukkaa.
Juu niin on vähintään tuon verran. Noita ikäviä asiakkaita osui kyytiin kyllä erittäin harvoin. Samoin kaikki uhkailut, väkivaltaisuudet, rahattomat ja muut epämiellyttävät tyypit olivat ERITTÄIN harvinaisia
Ikävä vaan, että ne kaikista v-mäisimmät jäävät mieleen.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Viime viikolla tuli matkustettua Helsinki-Vantaalta kotiin mustalla tämän vuoden mallisella 9-5 Sedanilla. Käsittääkseni 1,9TiD, Vector-varusteet ja nahkapenkit, Vantaan taxi ja jotain 6000 kilometriä vasta ajettu...
Kauhea pettymys! Ai autoko? No ei vaan se, että kuski ei tykännyt työkalustaan ollenkaan, oli kuulemma pilattu jo automaattivaihteiden puuttumisellakin eikä muutenkaan kuulemma ollenkaan Mursun tai Vulvan veroinen, mutta silti kuulemma jo toinen Saappi peräkkäin tällä omistajalla...
Ja minä kun ehdin jo autoon kömpiessäni innostua kyydin laadusta!
Saabisti #2397
Ei enää omaa Saabia, mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Toby kirjoitti:Viime viikolla tuli matkustettua Helsinki-Vantaalta kotiin mustalla tämän vuoden mallisella 9-5 Sedanilla. Käsittääkseni 1,9TiD, Vector-varusteet ja nahkapenkit, Vantaan taxi ja jotain 6000 kilometriä vasta ajettu...
Kauhea pettymys! Ai autoko? No ei vaan se, että kuski ei tykännyt työkalustaan ollenkaan, oli kuulemma pilattu jo automaattivaihteiden puuttumisellakin eikä muutenkaan kuulemma ollenkaan Mursun tai Vulvan veroinen, mutta silti kuulemma jo toinen Saappi peräkkäin tällä omistajalla...
Ja minä kun ehdin jo autoon kömpiessäni innostua kyydin laadusta!
Kyllähän mä kaks vuotta sitten suoritin taksiluvan ja ajoinkin kokonaiset neljä viikonloppua. Suurin osa oli kyllä mukavia mutta esim. ensimmäinen asiakkaani hyppäs kyydistä vauhdissa (kävelyvauhtia, hehe) ja katosi
Joo entisessä kotikaupungissa Hyvinkäällä tulee veivailtuu viikonloppuisin, ei vielä parissa vuodessa oo tutustunut Hämeenlinnaa, vois ehkä kokeilla täälläkin, ei oo kuitenkaan hirvee hinku. 1996 kesäkuussa tuli aloteltuu.
Aikanaan ajoin -98 mallista 9-5 2,3t 170hv automaattia taksissa. Paras auto millä oon ajanut, sitä ennen ajoin -95 9000 cse 2,0t. Asiakkaat ihmetteli mikä autoja nää on, kyyti oli meinaan hyvää! Kummajainen tuo saapi oli taxissa, nyt niitä näkyy reilummin. Hämeenlinnasta löytyy vissiin pari. Riihimäessä oli pitkään joku -94/95 9000 cse. Tais ajella monta vuotta, kilsoja varmaan 600 tkm ainakin.