meidän koiral kans yhtään itsesuojeluvaistoa
meidän koiral kans yhtään itsesuojeluvaistoa
meil kävi pieni onnettomuus. asutaan ekas kerrokses,mut yhet portaat ylös. ja parvekkeelta apout ainaki 4 metrin pudotus. mentii odottelemaan jäätelöautoa,ni eiköhän tää mein nuorimmainen koira saanu paniikin ja hypänny alas. Oon kuullu koirista,joilla ei oo itsesuojeluvaistoa,MUTTA... Noh,onneks oli puolison isä siinä kans, koira tippus osittain päälle ja mätkähti kyljelleen maahan. pieni vinkasu ja taas menoks. eli selvittiin ehjin nahoin..
BMW 525iA Touring Executive
Härreguud se on hölmö..
Mutta oikeesti, kannattaa käydä käyttämässä se siellä eläinlääkärissä varsinkin jos tulee vähänkään outoa oiretta.
Oliks tää nyt se pentu? Vai onko se ees enää pentu?
Ei noilla itsesuojeluvaistoa ole aina, meillä on ainakin kaksi älyllisesti saappaan tasolla olevaa koiraa.

Trust me, se olis jäänyt alle..

Mutta oikeesti, kannattaa käydä käyttämässä se siellä eläinlääkärissä varsinkin jos tulee vähänkään outoa oiretta.
Oliks tää nyt se pentu? Vai onko se ees enää pentu?

Ei noilla itsesuojeluvaistoa ole aina, meillä on ainakin kaksi älyllisesti saappaan tasolla olevaa koiraa.

Trust me, se olis jäänyt alle..

En tuu väistämään jos minun eteen sattuu.. senverta koiravihaajaa -kiitos huonojen kokemusteni minussa on. Oppii se ekasta kolauksesta väistämään.. jos hengissä selviää.saab87 kirjoitti:^ mein koira älyy väistää va siskon koira juoksee päin, ja se muute jää alle jos ei jarruta
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
höpöhöpö. jos et sen koiran, ni ainaki miu takii jätä ajamatta ainaki miu sukulaisten hurttien yli kiitosMyrkky kirjoitti:En tuu väistämään jos minun eteen sattuu.. senverta koiravihaajaa -kiitos huonojen kokemusteni minussa on. Oppii se ekasta kolauksesta väistämään.. jos hengissä selviää.saab87 kirjoitti:^ mein koira älyy väistää va siskon koira juoksee päin, ja se muute jää alle jos ei jarruta
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
En väistä minäkään jos mun eteen satut..Myrkky kirjoitti:En tuu väistämään jos minun eteen sattuu.. senverta koiravihaajaa -kiitos huonojen kokemusteni minussa on. Oppii se ekasta kolauksesta väistämään.. jos hengissä selviää.saab87 kirjoitti:^ mein koira älyy väistää va siskon koira juoksee päin, ja se muute jää alle jos ei jarruta

VW transporter 2.5tdi vm.99
juu pentu kyseessä, 13 viikkonenhan se on nyt.Aerochick kirjoitti:Härreguud se on hölmö..![]()
Oliks tää nyt se pentu? Vai onko se ees enää pentu?![]()
huomenna soitetaan eläinlääkäriin, täytyy tarkkailla tosiaan nyt
BMW 525iA Touring Executive
Taidanpa lähteä Lukan kanssa Ylämyllylle pienelle ajelulleMyrkky kirjoitti:En tuu väistämään jos minun eteen sattuu.. senverta koiravihaajaa -kiitos huonojen kokemusteni minussa on. Oppii se ekasta kolauksesta väistämään.. jos hengissä selviää.

Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Teretulemast, kahvit keitän.. ei oo muuan toistakaan foorumilaista näkyny vaikka PM:näkin uhkaili..Ässä kirjoitti:[Taidanpa lähteä Lukan kanssa Ylämyllylle pienelle ajelulle![]()

Tarkennettakoon tosin sanomaani senverta, että väistä en.. mut jarruttaa saatan jos vaan kerkeän.. eli en tietentahtoen tapa koiraa vaikka kolauttaa saattaisinkin opetukseksi..

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Myrkky kirjoitti:Teretulemast, kahvit keitän..

Ostan: 2-tahti Saab