Saab 900S 1994 mallin alkuperäinen hälytin reistaili

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
mitakki
"Kaasari"

Saab 900S 1994 mallin alkuperäinen hälytin reistaili

Viesti Kirjoittaja mitakki »

Tänä aamuna piti vaimokkeen lähteä töihin, mutta hälytin ei suostunut menemään pois päältä vaikka kuinka avainta väänteli. :cry: Itse en pystynyt asiassa auttamaan kun töissä olin. Nyt kun tulin kotiin ja kävin availemassa oven niin hälytin kytkeytyi normaalisti pois päältä. Olisiko pakkanen tehnyt kepposen aamulla vai missä mahtoi olla vika.
Onko mitään vippaskonstia tulevaisuuden varalle millä hälyttimen saa pois päältä jos ei tottele avainta? :oops:
Numba
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Numba »

Tarkoittiko tuo sitä, ettei lukitusnupit nousseet ylös ja näin autoon ei päässyt ollenkaan sisälle? Olen käsittänyt hälyttimen salpaavan lukitusmekanismin liikkeen.

Itselläni on juuri samanlainen Saabi. Onkohan vastaavaa tapahtunut muille?
Numba
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Numba »

Kyllä kyllä.
Tarkoitin, jos mikrokytkin ei toimi. Onko auto silloin totaalisen jumissa?
mitakki
"Kaasari"

ovet aukee

Kyllä nupit nousee normaalisti mutta sitten ku aukaiset ovet ni hälytin rämähtää päälle.
On se kumma jos täytyy ruveta ruuvaamaan alkuperäisosia pois että auto toimii. Eriskummallinen auto tämä Saab. :wink:
mitakki
"Kaasari"

a

No ei PER... minä poika en kykene,pysty,jaksa,en osaa,en halua,en voi ,enkä jaksa maksaa uutta hälyä.Pistetään vaan sitten pelkästään lukkoon ,vieköön ..... jos siltä tuntuu,vakuutussetä makselee sitten. :lol:
Vastaa Viestiin