Shell 99+ V-Power

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Bioram
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 14:02

Shell 99+ V-Power

Viesti Kirjoittaja Bioram »

Olettekos kokeilleet, että onko tuossa perää, että tuolla bensalla itsellään tulisi jo jonkinmoista tehon lisäystä?

Itse kokeilin tänään tyhjään tankkiin tuota ja jos nyt ei päässä vippaa hirveesti, niin mielestäni vääntö kasvoi. Liikkeelle lähtö ei ollut enään moottorin nyykähtämisen pelkäämistä, vaan Suappi lähti nöyrästi liikkeelle. :lol:
ZedNut
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja ZedNut »

Seuraavaksi kun tankkaan täytyy tuota uutta 99:iä kokeilla. Selvä ero ainakin 95 ja 98 välillä on havaittavissa kulussa ja kulutuksessa :D
1994 Scarabe´-green 5d Saab ng900 16v IC Turbo Maptun stage1.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Uudesta Nesteen "etanolibensasta" ja Shellin V-Max powerista näyttää olevan, ainakin minun autossani, sellainen etu, että nakutusta esiintyy aiempaa harvemmin ja sehän on vain hyvä juttu.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Poy »

Oliskohan mitään merkittävää hyötyä tankata tuota 99+:aa matalapaine turboon, kun enimmäkseen tulee ajettua lyhyttä seka ajoa? Tosin en ole vielä kokeillut edes 98:aan nykyiseen ajoneuvooni.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Vastaa Viestiin