*reps*9-3Tid kirjoitti:oikealta alhaalta Kari Grandi!
Vanhoista lentokoneista
Jatketaanpa vanhaa aihetta.
Mitä saadaan, kun isot pojat pääsevät rakentamaan lennokkeja?
-Tietysti isoja lennokkeja.
Mutta iso lennokki vaatii tehokkaan moottorin.
-Käytetään siis reilun kahden kilowatin sähkömoottoria.
Mutta se sähkömoottori vain vinkuu.
-Siispä otetaan elektroniikka avuksi:
P-47
Spitfire
Lisätietoa täältä.
Mitä saadaan, kun isot pojat pääsevät rakentamaan lennokkeja?
-Tietysti isoja lennokkeja.
Mutta iso lennokki vaatii tehokkaan moottorin.
-Käytetään siis reilun kahden kilowatin sähkömoottoria.
Mutta se sähkömoottori vain vinkuu.
-Siispä otetaan elektroniikka avuksi:
P-47
Spitfire
Lisätietoa täältä.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Komeita koneita, mutta tavan Scaleja. Tosin tuohon P-47:aan ei mielestäni kuulu nuo "Normandia-raidat"
Täällä sensijaan jotain ainutlatuista:
http://www.mcgirt.net/RC/VIDEOS/Giant_B ... ight_1.wmv
Ja tuossa sitten viimeinen lento:
http://www.mcgirt.net/RC/VIDEOS/Giant_B52/b52crash.mpeg
Tuo koneen rakentaminen on muuten maksanut uuden Saabin verran
Täällä sensijaan jotain ainutlatuista:
http://www.mcgirt.net/RC/VIDEOS/Giant_B ... ight_1.wmv
Ja tuossa sitten viimeinen lento:
http://www.mcgirt.net/RC/VIDEOS/Giant_B52/b52crash.mpeg
Tuo koneen rakentaminen on muuten maksanut uuden Saabin verran

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Oliko tuossa B-52:ssa oikeat pienoissuihkuturbiinit?
Ei kai sähkökäyttöisillä puhaltimilla saa riittävästi potkua tuon kokoiseen leijaan ja polttomoottorikäyttösiä puhaltimia siinä ei äänen puolesta voinut olla...
Noita scale-lennokkeja katsellessa iskee aina kipinä palailla lennokkiharrastuksen pariin...
Ei kai sähkökäyttöisillä puhaltimilla saa riittävästi potkua tuon kokoiseen leijaan ja polttomoottorikäyttösiä puhaltimia siinä ei äänen puolesta voinut olla...
Noita scale-lennokkeja katsellessa iskee aina kipinä palailla lennokkiharrastuksen pariin...
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
Nuo on kyllä aivan mahtavia vehkeitä, missään ei vain tahdo kuulla kunnon mäntämoottorikoneen jytinöitä... erektio on taattu aina kun kuulee livenä, nimim RR Merliniä vierestä kuunnellut
Tässä kärsivälliselle (kärsivälle) aitoa materiaalia.kill

Tässä kärsivälliselle (kärsivälle) aitoa materiaalia.kill
Komeat ja realistisen näköiset savut B-52:n syöksy jätti 

Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Ei ihan jokapojan lennokki tuo B-52.
Hintaa $34000.
Moottoreina Wren MW54 suihkuturbiinit, joissa työntövoimaa sellaiset 60N / turbiini.
~2300 euroa kappale.
Hintaa $34000.

Moottoreina Wren MW54 suihkuturbiinit, joissa työntövoimaa sellaiset 60N / turbiini.
~2300 euroa kappale.

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21