St1:llä useimmiten tulee käytyä, vaikken tankkauspaikkaa erityisesti ikinä katsokaan, sattuu vaan olemaan matkan varrella ja eihän se edullinen hinta tietysti haitaksi ole. Plussaa myös siitä että toi ensimmäisenä (?) mahdollisuuden tankata sillä kirotulla Visa Electroonilla.
Jet-asemilla ei ole tullut kertaakaan käytyä sen jälkeen kun eivät suostuneet mulle luottokorttia myöntämään.
Montoya kirjoitti:Eli minkä ketjun asemalla useimmiten tankkaatte?
Itse useimmiten Teboililla
Minä taas en käy täällä Kuopiossa tebskalla kun näillä kuopion tebskoilla on todella huono palvelu ja niiden automaattiin ei käy elektron visa korttikaan.
En jaksa vertailla hintoja mutta tankkaan pelkästään näillä kylmillä asemilla koska minusta tuntuu että ne on halvimpia ja haluan periaatteen vuoksi kannattaa niitä jotka kilpailee hinnoilla.
Ottaa päähän nämä paikkakunnat joissa asemilla on pennilleen samat hinnat eli käytännössä hiljainen tai oikea sopimus hinnoista. Niistä ajan ohi aina kun mahdolista.
Kölli kirjoitti:
Minä taas en käy täällä Kuopiossa tebskalla kun näillä kuopion tebskoilla on todella huono palvelu ja niiden automaattiin ei käy elektron visa korttikaan.
Kuopiossa oli ainakin takavuosina kova hintakilpailu niillä m-tien varren asemilla pohjoispuolella. Siellä tulin tankanneeksi aika paljon sen takia, lisäksi se on sopiva paikka tankata kun pk seudulta lähtee pohjoiseen.
Saappi Kuski kirjoitti:...Ottaa päähän nämä paikkakunnat joissa asemilla on pennilleen samat hinnat eli käytännössä hiljainen tai oikea sopimus hinnoista...
Tämähän voi olla myös kiinni sellaisestakin asiasta kuin kilpailu. Joillakin ketjuilla tulee polttoaineen hinnoittelu mahdollisesti jostain keskitetystä "konttorista", joka määrää hinnat paikallisen hintatason mukaan ja yrittäjäpohjaisilla asemilla kaiketi seurataan paikkakunnan hintatasoa jotta tiedetään hinnoitella polttoaine kilpailukykyisesti.
On myös olemassa ns. pohjahinnat joiden alle ei kannata/voi/saa/pysty mennä jotta katteet saa pysymään jonkinlaisena. Ketjusta riippunee, samoin siitä onko yrittäjä vai öljy-yhtiö pyörittämässä ko. asemaa.
Luinpas tän triidin läpi ja huomasin, että monet tankkaa siellä missä on halvinta. Itteä vähän kummastuttaa moinen ajatus, että lähtee ajeleen ja etsimään sitä halvinta bensaa. Tietenkin ne paikat oppii missä on kylän halvimmat hinnat mutta maksaako se vaivaa?
Täällä Jeppiksessä on kaksi Nesteen huoltamoa, molemmilla laidoilla. Toinen on tuossa kiven heiton päässä kotoa ja toinen taas tuolla kaupungin toisella puolella. Niillä sitten tankkaan jos on menovesi vähissä.
Ennen tankkailin melkein aina Nesteellä, koska se oli mun mielestä paras pensa. No en tiedä, voi ollakin. Sitten tajusin, että mullahan on h...vetisti asuntolainaa niskassa, joten aloin etsiä halvinta pensaa. Neste ei tosiaankaan ole sitä! Jetillä tankkaan nykyään, yleensä. Sattuu vielä työmatkan varrellekin. 50 km säteellä on hintaero viime päivinä ollut yli 10 senttiä jetsonin hyväksi
Teboilin kanta-asiakaskortti jostain tarttunu matkaan, niin pittäähän sitä 0.015€ alennus ottaa pois pyörimästä! Muutenkin taitaa olla paikkakunnan halvin.
maakuth kirjoitti:Teboilin kanta-asiakaskortti jostain tarttunu matkaan, niin pittäähän sitä 0.015€ alennus ottaa pois pyörimästä! Muutenkin taitaa olla paikkakunnan halvin.
itellä o st1:n kortti, se on semmone 1-1,5 c alennusta/litra