Neljä tonnia pudotettu hintaa lähtötilanteesta
Onhan tuo jo ollut kaupan jonkun aikaa, ja hintaa pudoteltu tonnin pykälillä. Luulis kohta menevän jos on kunnossa...
Nopeat syövät hitaat, vai miten se meni.. Itse myöhästyin yhdellä päivällä ja joku ehti käymään hakemassa tuonkin Aeron omakseen.. Noh olisihan tuolla nyt vastaava 3-ovinen, mutta, mutta.
9ooTbo kirjoitti:Nopeat syövät hitaat, vai miten se meni.. Itse myöhästyin yhdellä päivällä ja joku ehti käymään hakemassa tuonkin Aeron omakseen.. Noh olisihan tuolla nyt vastaava 3-ovinen, mutta, mutta.
Se joku olin minä, ko. Saab on ensimmäiseni ja toistaiseksi olen erittäin tyytyväinen...
Koeajona toimi hyvin 600 km:n reissu imatralle ja takaisin eikä autossa ainakaan toistaiseksi ilmennyt mitään vikoja/puutteita.
AeroTero kirjoitti:
Se joku olin minä, ko. Saab on ensimmäiseni ja toistaiseksi olen erittäin tyytyväinen...
Koeajona toimi hyvin 600 km:n reissu imatralle ja takaisin eikä autossa ainakaan toistaiseksi ilmennyt mitään vikoja/puutteita.
Puutteista jos puhutaan, niin tehonpuutehan noissa Aeroissa on ilmeinen. Siihen lääkkeeksi http://www.maptun.fi
Eikös mitä, onnea hienon auton johdosta, ja mukavia (k)ilometrejä.
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Tuohon pajaan olen ajatellut tutustua ensi keväänä jos maltti riittää sinne asti mutta joka tapauksessa 75 heppasesta ibizasta aeroon siirtyminen on tuonut jonkun mielestä ehkä jopa typeränkin virneen naamalleni