95 ohjaustehostin ja ACC näyttö

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Saab95vm99
"Kaasari"

95 ohjaustehostin ja ACC näyttö

Viesti Kirjoittaja Saab95vm99 »

Olen omistanut uuden, ensimmäisen, Saabini (95 2,3t Busines Wagon AT) noin viikon ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. :) Pari asiaa kuitenkin hieman vaivaa.
1. ohjaustehostin pitää välillä esim. asfaltilla paikallaan hieman kääntäessä samanlaista ääntä kuin äärisennossa. Onko normaalia? Ja maantie ajossa puoltaa hieman oikealle, johtuneeko ohjaustehostimesta vai jostain muusta?

2. ACC näytöstä puuttuu "auto" teksti ja toinen "astetta celsiusta" merkki. Voiko korjata itse? Vai ovatko molemmat "viat" sellaisia että menisi vielä autoliikkeen piikkiin josta auton ostin?

Mutta on sillä vaan hieno ajella! :D
Sairas95
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Sairas95 »

1. Todennäköisin syy: ohjauspyörä ei ole ollut keskiasennossa pyöräkulmia säädettäessä. Käytännössä voi tarkistaa kääntämällä ohjauspyörä ääriasentoihin, jolloin pitäisi stopata kummassakin päässä tasan samaan asentoon. Ohjausvaihde pyrkii keskittämään itsensä ja tästä aiheutuu puoltamista, jos ohjaus ei ole säädetty keskelle. Toinen syy voi olla jos vasemmalla on enemmän camperia. Sitten tietysti voi olla kolhittu, mutta se onkin eri juttu.
Vastaa Viestiin