Kiinostusta pakoputki-ostoon?
-
- Matalapaineturbo
Kiinostusta pakoputki-ostoon?
Elikkäs ajttelin kysästä löytyykö minkä moista kiinnostusta ostaa 96sen pakoputkia. Olen siirtynyt osakkaaksi uudehkoon varaosaliikkeeseen ja ajatttelin, että voisin lähteä toteuttamaan isomman pakoputkiläjän ostoa jos kiinnostusta vaan riittää...luonnollisesti tällöin hintaa saataisiin tiputettua alaspäin... Nyt kartoittaisin halukkuutta ja sitten katsoisin vähän, että mimmoiseen hintaan pystyttäisiin hankkimaan. Varmaan vaikka koko putkisto sitten...etupönttö,väliputki,takapönttö. Ilmotelkaa tänne halukkuuksia.
SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)
Re: Kiinostusta pakoputki-ostoon?
Onko tämä sellainen nykyaikainen "virtuaalinen" varaosaliike vai onko sellainen perinteinen, että jos jotain hankalampaa osaa ei satu omista nurkista löytymään, niin sellainen sitten etsitään jostain?ruotsin rauta kirjoitti:Olen siirtynyt osakkaaksi uudehkoon varaosaliikkeeseen
96 V4 -75
-
- Matalapaineturbo
Re: Kiinostusta pakoputki-ostoon?
Onko tämä sellainen nykyaikainen "virtuaalinen" varaosaliike vai onko sellainen perinteinen, että jos jotain hankalampaa osaa ei satu omista nurkista löytymään, niin sellainen sitten etsitään jostain?[/quote]
Kyllä tämä on sellainen perinteinen varaosaliike, jolla on ihan myymälä. Asiakkaita pyritään palvelemaan parhaan mukaan. Emme ole riippuvaisia mistään ketjusta ja näin ollen emme tanssi kenenkään pillin mukaan. Mutta tänne pistin ihan näin klubilaisena tämän osto ehdotuksen eli jos katsotaan paljonko saataisiin halukkaita kasaan ja sitten ruvetaan tinkimään maahantuojalta hintaa kohdalleen mahdollisesti isommastakin määrästä saman vehkeen putkia...mutta katsotaan nyt ensin kiinnostaako ketään. Tätä ihan näin kuuppa harrastajan näkökulmasta olen ajatellut....
Kyllä tämä on sellainen perinteinen varaosaliike, jolla on ihan myymälä. Asiakkaita pyritään palvelemaan parhaan mukaan. Emme ole riippuvaisia mistään ketjusta ja näin ollen emme tanssi kenenkään pillin mukaan. Mutta tänne pistin ihan näin klubilaisena tämän osto ehdotuksen eli jos katsotaan paljonko saataisiin halukkaita kasaan ja sitten ruvetaan tinkimään maahantuojalta hintaa kohdalleen mahdollisesti isommastakin määrästä saman vehkeen putkia...mutta katsotaan nyt ensin kiinnostaako ketään. Tätä ihan näin kuuppa harrastajan näkökulmasta olen ajatellut....
SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)